اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمید فرخ‌نژاد در زندگی خصوصی یک زوج


حمید فرخ نژاد بازیگر فیلم سینمایی "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" به کارگردانی روح الله حجازی شد. فرخ نژاد که به تازگی بازی در فیلم "گشت ارشاد" سعید سهیلی و مجموعه "قلب یخی" ساخته محمد حسین لطیفی را به پایان رسانده، قرار است در فیلم سینمایی "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" بازی کند.

این فیلم که پیش تولید آن آغاز شده است، براساس طرحی از حجازی و نویسندگی علی طالب‌آبادی ساخته می‌شود. داستان فیلم در ارتباط با زندگی یک زن و شوهر است. تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را محمدرضا شفیعی بر عهده دارد.

روح الله حجازی فیلم سینمایی"در میان ابرها" را کارگردانی کرده که در آن الناز شاکردوست و افشین هاشمی به ایفای نقش پرداختند و یکی از آثار متفاوت سینمای ایران محسوب می شود.

روح‌الله حجازی کارگردان فیلم سینمایی"زندگی خصوصی آقا و خانم میم" عنوان کرد که این فیلم بر خلاف زمان بندی قبلی وارد پیش تولید شده و از اواخر هفته آینده صاحب سایت رسمی می‌شود.

حجازی در این باره گفت: به تازگی پیش تولید فیلم آغاز شده است. قرار نبود به این زودی فیلم وارد مرحله پیش تولید شود اما با توجه به برخی برنامه ریزی‌ها پیش تولید فیلم را مدتی است که آغاز کرده‌ایم. این فیلم بر اساس طرحی از خودم و نویسندگی علی طالب‌آبادی ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌هایی که با تهیه‌کننده فیلم صورت گرفته قرار است از اواخرهفته آینده سایت رسمی و اختصاصی برای فیلم"زندگی خصوصی آقا و خانم میم" راه ‌اندازی شود. تا علاقمندان و مطبوعات بتوانند از این طریق اطلاعات مورد نیاز خود را در ارتباط با روند تولید فیلم به دست آورند. مدیریت این سایت بر عهده هادی علیمحمدی است و درحال حاضر در مرحله طراحی قرار دارد.

داستان فیلم در ارتباط با زندگی یک زن و شوهر است. تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را محمدرضا شفیعی بر عهده دارد. روح الله حجازی فیلم سینمایی"در میان ابرها" را کارگردانی کرده است.

منبع: موسیقی ما



ویدیو مرتبط :
حمید فرخ نژاددر سکانسی دیدنی از زندگی خصوصی آقای محمودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی مشترک حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی!



زندگی مشترک یک زوج میانسال, فیلم زندگی مشترک یک زوج میانسال,اخبار فرهنگی

تازه ترین فیلم روح ا.. حجازی با نام «زندگی مشترک یک زوج میانسال» با حضور حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی تولید می شود.

در حالی که هنوز وضعیت اکران فیلم قبلی روح ا.. حجازی با عنوان «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» مشخص نشده این کارگردان به تازگی تصمیم گرفته فیلم جدیدش را کلید بزند. این فیلن «زندگی مشترک یک زوج میانسال» نام دارد و آن طور که «بانی فیلم» خبر داده حضور حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی به عنوان بازیگران اصلی فیلم قطعی شده است و به این ترتیب این دو بازیگر که پیش از این در «روزهای زندگی» هم نقش یک زن و شوهر را ایفا کرده بودند بار دیگر در نقش یک زوج بازی خواهند کرد.

قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر مطرح دیگر به این جمع اضافه شوند. فرخ نژاد پیش از این در فیلم قبلی این کارگردان «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ایفای نقش کرده بود و این دومین همکاری‌اش با روح ا... حجازی به حساب می‌آید.

فیلمنامه «زندگی مشترک یک زوج میانسال» توسط علی طالب آبادی نوشته شده که یک فیلم اجتماعی ـ خانوادگی است. پیش از این روح ا... حجازی عنوان کرده بود که همان تیم پشت دوربین «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» در فیلم تازه‌اش با او همکاری خواهند کرد. هومن بهمنش قرار است پشت دوربین این فیلم سینمایی قرار بگیرد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری «زندگی مشترک یک زوج میانسال» تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود تا فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد.... / شبکه ایران