اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمیده عباسعلی، اولین لژیونر کاراته بانوان


قهرمان کاراته بانوان ایران و آسیا به یک تیم اماراتی پیوست تا نخستین کاراته‌کار لژیونر بانوان ایران لقب گیرد.

ایسنا: قهرمان کاراته بانوان ایران و آسیا به یک تیم اماراتی پیوست تا نخستین کاراته‌کار لژیونر بانوان ایران لقب گیرد.

"حمیده عباسعلی" بانوی پرافتخار کاراته ایران که مدال‌های طلای رقابت‌های آسیایی امارات و ازبکستان و نیز مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد، مورد توجه باشگاه‌های خارجی قرار گرفته بود که در نهایت به باشگاه الاهلی امارات پیوست و در رقابت‌های جایزه بزرگ امارات برای این تیم مبارزه خواهد کرد.

قرارداد عباسعلی با این تیم اماراتی بسته شده است.


ویدیو مرتبط :
حمیده عباسعلی فینال جهانی کاراته آلمان 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمیده عباسعلی؛ لژیونر کاراته ایران


کومیته کای بانوان ایران پس از لژیونر شدن گفت: مسائل مالی تاثیری در لژیونر شدنش نداشته است.

ایسنا: کومیته کای بانوان ایران پس از لژیونر شدن گفت: مسائل مالی تاثیری در لژیونر شدنش نداشته است.

حمیده عباسعلی که با باشگاه الیرموک کویت برای حضور در نخستین دوره جام باشگاه های آسیا به توافق رسیده و راهی این کشور شده است اظهار کرد: حضور در باشگاه های خارجی تجربه گرانبهایی است و باعث می شود تا نفرات ایران بیشتر شناخته شوند. قراردادم با باشگاه الاهلی فقط برای حضور در جایزه بزرگ امارات بود.

وی افزود: در همان مسابقات جایزه بزرگ امارات صحبت های مقدماتی با تیم کویتی انجام شد تا آنان را در جام باشگاه های آسیا همراهی کنم.

قهرمان کاراته آسیا گفت: فقط تا پایان جام باشگاه های آسیا در عضویت باشگاه الیرموک خواهم بود.

عباسعلی در خصوص حضورش در این تیم، ادامه داد: برای پول به این تیم نرفته ام، چراکه کاراته را نمی توان با فوتبال مقایسه کرد و نباید لژیونرهای کاراته را از لحاظ مالی همچون فوتبالیست ها دید. برایم هیچ کجا مثل ایران نمی شود چراکه جو دوستانه ما با دیگر کشورها قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با این حال حضورمان درچنین رقابت هایی و لژیونر شدن سبب می شود تا به چهره شناخته شده تری در کاراته آسیا و جهان تبدیل شوم و همچنین بتوانم با بانوان مطرح دیگر کشورها تمرین مشترک و مسابقه داشته باشم.