اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمل نوزاد با پراید به داخل بیمارستان



حمل یک نوزاد متولد شده باماشین پراید داخل بیمارستان مهریز دراستان یزد.

  دیروز یک مادر باردارکه  از منطقه هرات و مروست دچار درد زایمان در خودرو پراید شد که اورابلافاصله به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) منتقل کردند و بعلت دیر رسیدن به بیمارستان نوزاد در مسیر متولد شد  و به دلیل عدم  امکان جابجایی وی و با توجه به سردی هوا و احتمال سرما خوردن نوزاد و مادر نوزاد مادر را با خودرو به داخل اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا س مهریز رساندند.

حال نوزاد ومادرش خوب گزارش شده است .

اخبار,اخبارحوادث ,تولد نوزاد در پراید

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
حمل نوزاد و جلوگیری از حادثه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوزاد نیم کیلویی ، سالم از بیمارستان مرخص شد !



 

 رییس بیمارستان گنجویان دزفول از تولد یک نوزاد 550 گرمی در این بیمارستان خبر داد.مهرداد کلانتریان در این باره اظهار کرد: با مراقبت و تلاش کادر مامایی و پرستاری بیمارستان گنجویان، نوزاد دختر 550 گرمی به صورت زایمان طبیعی از مادری 27 ساله متولد شد.

 

وی افزود: با توجه به این‌که وزن این نوزاد هنگام تولد بسیار اندک بود، تحت مراقبت‌های لازم قرار گرفت و در نهایت وزن وی به 800 گرم رسید. این نوزاد سبک‌وزن در هفته بیست ‌و ششم بارداری متولد شده و پس از انجام مراقبت‌های لازم و افزایش وزن، در صحت کامل از بیمارستان مرخص شد.