اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حملۀ پ.ک.ک به کامیون‌ ارتش ترکیه



اخبار,اخباربین الملل, تجهیزات نظامی ترکیه

ستاد مشترک ارتش ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که افراد وابسته به پ.ک.ک به یک کامیون حامل تجهیزات نظامی حمله کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ستاد مشترک ارتش ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که افراد مسلح به کامیون حامل تجهیزات نظامی در استان دیار بکر که ساکنان آن را کردها تشکیل می‌دهند حمله کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است که کامیون مذکور در حال انتقال تجهیزات نظامی به منطقه سد سلون بوده و نیروهای امنیتی وظیفه حمایت از آن را به عهده داشتند.

این بیانیه تاکید کرد که نیروهای محافظ کامیون حامل تجهیزات نظامی به حمله افراد مسلح واکنش نشان داده و به سمت مهاجمان شلیک کردند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای وابسته به حزب کارگران کردستان ترکیه این حمله را از بالای یکی از تپه های مسیر منتهی به سد سلوان انجام داده و بعد از حمله متواری شدند.


  اخبار  بین الملل  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
هدف قرار دادن جنگنده ارتش سوریه توسط ارتش خبیث ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتش سری ارامنه ، ترکیه را تهدید کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ارتش سری ارامنه ، ترکیه را تهدید کرد

پایگاه خبری حریت نوشت : سازمان تروریستی ‘ ارتش مخفی ارامنه برای آزادی ارمنستان ‘( آسالا ) ترکیه را تهدید کرد.

به گزارش ایرنا این سازمان تروریستی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد اگر ترکیه امنیت جامعه ارمنی سوریه را مستقیم و یا غیر مستقیم تهدید کند، متقابلا عوامل و نهادهای ترکیه‌ای را مورد حمله قرار خواهد داد.

حریت افزود : در این بیانیه آمده است اگر ترکیه همچنان به سیاست‌های خود علیه سوریه ادامه دهد و امنیت جامعه ارمنی این کشور را مورد تهدید قرار دهد، به اقدامات تلافی‌جویانه علیه دولت آنکارا دست خواهد زد.

این پایگاه خبری می‌نویسد: سازمان تروریستی آسالا بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۵ نزدیک به ۲۰۰ حمله علیه دیپلمات‌ها و غیر نظامیان ترکیه‌ای انجام داد که منجر به کشته شدن ۵۸ تن از غیر نظامیان ترک و ۳۴ تن از دیپلمات‌های این کشور شد.به نوشته این پایگاه خبری، گفته می‌شد که این سازمان از سال ۱۹۸۵ ( ۱۳۶۴ )منحل شده است./تابناک