اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حملۀ توپخانه‌ای ترکیه به شمال سوریه



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,ارتش ترکیه

  توپخانه ارتش ترکیه بار دیگر شمال غرب سوریه را زیر آتش گرفت.

به گزارش العالم، کمیته های دفاع مردمی کُرد سوریه اعلام کرد که تانک های ترکیه ده ها گلوله به سوی مواضع نیروهای کرد سوری در شمال غربی این کشور شلیک کردند.

کمیته های دفاع مردمی کُرد سوریه دیشب جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: ارتش ترکیه بیش از 11 گلوله تانک به سوی روستای دیمکداش در حومه شمال غربی شهر حلب در شمال غرب سوریه شلیک کرد.

بر اساس این بیانیه، حمله توپخانه ای ترکیه تلفاتی نداشت و فقط خسارت مالی برجا گذاشت.

خبر دیگر اینکه گروه تروریستی جبهه النصره بیش از 50 گلوله خمپاره به سوی منطقه شیخ مقصود شهر حلب شلیک کرد و هنوز آمار دقیقی درباره تلفات و خسارات احتمالی این حمله خمپاره ای منتشر نشده است.

گروه تروریستی داعش نیز تعدادی گلوله خمپاره به سوی دو منطقه القصور و اجوره در شهر دیر الزور در شرق سوریه شلیک کردند که گزارشی نیز درباره تلفات و خسارت احتمالی این حمله در دست نیست.


 اخبار بین الملل  -  العالم 


ویدیو مرتبط :
تجاوز ترکیه با تجهیزات سنگین به شمال سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله توپخانه‌ای ترکیه به شمال سوریه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منابع خبری از حملات سنگین توپخانه‌ ترکیه به مناطق شمال سوریه خبر دادند.

به گزارش فارس، تلویزیون «المیادین» پنج شنبه شب در خبری فوری از آغاز حملات سنگین توپخانه ترکیه به شهر «تل رفعت» سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، توپخانه ترکیه پنج شنبه شب شهر تل رفعت و شهرک‌های «منغ» و «دیر الجمال» و «کفرنایا» واقع در ریف شمالی حلب را هدف قرار داد.

این شبکه تلویزیونی به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

از طرفی دیگر برخی منابع غیر رسمی از سرنگونی یک پهپاد روس در منطقه مرزی سوریه با ترکیه خبر می‌دهند که هنوز هنوز تائید نشده است.

 

اخبار بین الملل - فارس