اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله "پسران مبارک" به روزنامه نگاران مصری



 

 

حمله

روز گذشته در جریان برگزاری یک کنفرانس خبری در قاهره گروهی موسوم به "پسران مبارک" به برخی از روزنامه نگاران مصری که مبارک را رئیس جمهور مخلوع خوانده بودند، حمله کردند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یونایتد پرس اینترنشنال، روز گذشته برخی از وکلای کویتی در کنفرانسی خبری برای تشریح علت سفر خود به مصر شرکت کردند. این شخصیتهای حقوقی اعلا کردند که در نظر دارند به طور داوطلبانه دفاع از مبارک را بر عهده بگیرند.

در جریان این کنفرانس خبری یکی از خبرنگاران "حسنی مبارک" را رئیس جمهور مخلوع خواند که این مسئله با واکنش برخی حاضران مواجه شد. این گروه که خود را "پسران مبارک" لقب داده بودند تلاش کردند به سوی خبرنگاران حمله ور شده و آنان را ضرب و شتم کنند.

این درگیری که احتمال شدت گرفتن آن وجود داشت در نهایت دخالت پلیس در سالن کنفرانس پایان یافت. خاطرنشان می شود دو گروه موسوم به "پسران مبارک" و "ما متاسفیم رئیس جمهور" اخیرا تلاشهایی را در زمینه ایجاد جبهه مردمی در راستای توقف محاکمه مبارک آغاز کرده اند. این در حالی است که امروز سومین جلسه محاکمه مبارک امروز به اتهام قتل عمد تظاهرات کنندگان مصری در جریان انقلاب و فساد مالی برگزار می شود...../خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
موشک های ضد تانک TOW در حمله به روزنامه نگاران RT در سو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسنی مبارک به حبس ابد محکوم شد/ پسران دیکتاتور تبرئه شدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حسنی مبارک به حبس ابد محکوم شد/ پسران دیکتاتور تبرئه شدند

رئیس دادگاه محاکمه حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر با استناد به بندهای مختلف قوانین کیفری این کشور اعلام کرد که این دادگاه حسنی مبارک و حبیب العادلی وزیر کشور وی را به زندان ابد محکوم کرده است.

انتخاب : رئیس دادگاه محاکمه حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر با استناد به بندهای مختلف قوانین کیفری این کشور اعلام کرد که این دادگاه حسنی مبارک و حبیب العادلی وزیر کشور وی را به زندان ابد محکوم کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، دادگاه همچنین مقامات ارشد وزارت کشور و پلیس از جمله احمد محمد رمزی عبد الرشید، عدلی مصطفی عبد الرحمن فاید، حسن محمد عبد الرحمن یوسف، اسماعیل محمد عبد الجواد ، اسامه یوسف المراسی و عمر عبدالعزیز عفیفی را تبرئه کرد.

دادگاه مصر ، همچنین، جمال و علا، پسران حسنی مبارک رئیس جمهور سابق این کشور را از اتهامات وارده تبرئه کرد.

پس از محکوم شدن حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر ، درگیری هایی در خارج از ساختمان دادگاه رخ داد/انتخاب