اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله 30 باره عربستان به فرودگاه عدن


جنگنده‌های سعودی طی ساعات گذشته، بیش از ۳۰ بار فرودگاه عدن یمن را هدف قرار دادند.

خبرگزاری فارس: جنگنده‌های عربستانی بیش از 30 بار این فرودگاه را هدف قرار دادند. منابع خبری گزارش دادند که عربستان امروز همچنین در 20 نوبت به شهر صعده حمله هوایی کرده است.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که جنگنده‌های عربستانی امروز چهار بار به مناطق جزیره العمال، کریتر و العریش در استان عدن حمله کردند.

سازمان دیده بان حقوق بشر روز یکشنبه در بیانیه‌ای تأکید کرد که با وجود ممنوعیت استفاده از بمب‌های خوشه‌ای در دنیا، در حملات هوایی ائتلاف عربستان به یمن از این بمبها استفاده می‌شود.

عربستان به همراه 9 کشور عربی دیگر از روز 26 مارس 2015 تاکنون از هوا به یمن حمله می کنند. این کشورها همچنین یمن را محاصره کرده‌اند و مانع رسیدن کمک های بشردوستانه به ویژه دارو، آب، غذا و سوخت به دست میلیون ها یمنی نیازمند می شوند. سازمان ملل متحد اوضاع یمن را فاجعه بار توصیف کرده است.


ویدیو مرتبط :
انصارالله حمله مفتحضانه عربستان به عدن را ناکام گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله القاعده به فرودگاه نظامی عربستان



اخبار,اخبار بین الملل,حمله القاعده به فرودگاه نظامی عربستان

اخبار بین الملل - حمله القاعده به فرودگاه نظامی عربستان

عناصر القاعده به یک فرودگاه نظامی متروک یمن در نزدیکی مرزهای عربستان سعودی حمله کرد.

عناصر گروه تروریستی القاعده دوشنبه (دیروز) به یک فرودگاه نظامی متروک در «حضرموت» واقع در جنوب شرق یمن و نزدیکی مرزهای عربستان سعودی حمله کردند.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که القاعده به این فرودگاه نظامی در نزدیکی مرزهای عربستان سعودی حمله کرده است. این فرودگاه تا پیش از ترسیم مرزهای یمن و سوریه در اختیار عربستان بود اما پس از آن تحت کنترل نیروی هوایی یمن درآمد.

هنوز مشخص نیست که حمله دیروز القاعده به این پایگاه نظامی تلفاتی به همراه داشته است یا خیر.

اخبار بین الملل - فارس