اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله ژنرال ، این بار به افشین قطبی


در فاصله تنها چند روز تا آغاز فصل جدید بحث رقم قرارداد امیر قلعه نویی با تراکتورسازی یکبار دیگر این مربی موفق و پرافتخار لیگ برتر را با چالشی جدید روبرو کرد جایی که او صراحتا" اعلام کرد به سازمان لیگ نمی رود چون دوست ندارد راجع به قرادادش پاسخ دروغی بدهد و بر گناهانش بیفزاید.

امیر قلعه نویی پای قرارداد افشین قطبی را هم به بحث منشور اخلاقی وا کرد.

در فاصله تنها چند روز تا آغاز فصل جدید بحث رقم قرارداد امیر قلعه نویی با تراکتورسازی یکبار دیگر این مربی موفق و پرافتخار لیگ برتر را با چالشی جدید روبرو کرد جایی که او صراحتا" اعلام کرد به سازمان لیگ نمی رود چون دوست ندارد راجع به قرادادش پاسخ دروغی بدهد و بر گناهانش بیفزاید.ژنرال که با کوچ به تبریز باعث شد تا انتظارات از نماینده محبوب دیار آذربایجان تا سطح قهرمانی بالا برود در واکنش به اتفاقات اخیر و اولتیماتومی که سازمان لیگ در ارتباط با ثبت نشدن قرادادش داده بود حرف های جالبی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

*مثل این که باید خودتان را برای خانه نشینی آماده کنید؟
چطور مگه ،اتفاقی افتاده؟!

*رئیس سازمان لیگ همچنان مدعی شده که تا شما در این سازمان حاضر نشوید و تعهد ندهیدی کارت مربیگری شما صادر نشده و قراردادتان ثبت نمی شود؟
ای بابا مگه در این چند سال گذشته بزرگان فوتبال خانه نشین شدند اتفاقی افتاد یا آب از آب تکان خورد  که ما حالا نگران خانه نشین شدن باشیم!

*واقعا" تصمیم به رفتن به سازمان لیگ ندارید؟
هر کس امیر قلعه نویی را بشناسد می داند که من اگر حرفی بزنم پای حرفم می ایستم.روز اول هم گفتم الان هم تاکید می کنم خلافی مرتکب نشدم  و برای گناه ناکرده هم پای محکمه نمی روم.

*پس این قصه شما سر دراز دارد؟
نه اتفاقا" اصلا" سر دراز ندارد.من با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بستم و الان هم با آنها طرفم نه با سازمان لیگ و با ارگان دیگری از فوتبال.


ویدیو مرتبط :
خوشحالی افشین قطبی در ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله شدید خداداد عزیزی به بازیکن استقلال و افشین قطبی



اخبار,اخبار ورزشی ,خداداد عزیزی

خداداد عزیزی اظهار داشت: اگر جای قلعه‌نویی بودم چنان لگدی می‌زدم که تا اربیل و سلیمانیه عراق بدود... این مصیبت فوتبال ماست که کرار هم درباره ما اظهار نظر می‌کند.

مثل همیشه تند و تیز درباره اتفاقات فوتبال ایران اظهارنظر می‌کند. خداداد عزیزی که تعصب زیادی روی نام ایران دارد و هر کسی درباره ایران حرف نامربوطی بزند این خداداد عزیزی است که تمام قد مقابل او می‌ایستد. خداداد عزیزی در گفت‌وگو با روزنامه گل در خصوص پرسپولیس و جاسم کرار به صحبت پرداخت.

دیدار پرسپولیس برابر لخویا را چطور دیدید؟
لخویا خیلی پشمک بود. آنها واقعا ضعیف بودند و چیزی برای گفتن نداشتند. اگر لخویا جزو تیم‌های برتر لیگ قطر است باید فاتحه لیگ این کشور را خواند.

اما برخی‌ها معتقدند پرسپولیس مانند دهه 60 بازی کرد؟
من فکر می‌کنم تیم قطری ضعیف بود وگرنه با 45 دقیقه بازی که نمی‌شود گفت پرسپولیس برگشته به دهه 60؛ منظورم زیر سوال بردن پرسپولیس نیست بلکه آنها با 45 دقیقه فشار به 3 گل رسیدند و نمی‌شود گفت این پرسپولیس دهه شصتی بازی کرد. شما شماره 2 لخویا را دیدید؟ به خدا فکر کنم از توی جوب پیدایش کرده بودند.

فکر می‌کنید درخشان پرسپولیس را متحول کرده است؟
من دوست ندارم درباره درخشان اظهار نظر کنم. او پیشکسوت من است و ترجیح می‌دهم حرفی نزنم اما به‌طور کلی می‌گویم اگر پرسپولیس بد هم باشد ربطی به درخشان ندارد. پرسپولیس نفر ندارد و تقصیر درخشان هم نیست حالا چه او باشد یا بروند مورینیو را بیاورند فرقی ندارد، این تیم بازیکن ندارد.

اما قبل از برد برابر لخویا نژادفلاح برای پرسپولیس گزینه‌هایی چون دنیزلی را مطرح کرده بود، شما به‌عنوان کسی که با دنیزلی کار کرده‌اید فکر می‌کنید او می‌تواند پرسپولیس را متحول کند؟
اگر دنیزلی خوب بود چرا در ترکیه تیم ندارد. ماشا‌ا... دلال‌ها در ایران قوی هستند و سریع آدم‌های بیکار را پیدا می‌کنند. این مربیان دلال پسند می‌روند و دو سال دیگر دوباره برمی‌گردند و کلی پول می‌گیرند.

اما یک اتفاق جالب سکوت دایی برابر مسایل و نتایج پرسپولیس است؟
فکر می‌کنم علی نیازی ندارد درباره پرسپولیس صحبت کند. متاسفانه در فوتبال ما چون همه درباره هم نظر می‌دهند کار علی به چشم می‌آید. در آبادان به یکی از مربیان آبادان گفتم شما درباره تیم خودت نظر بده نه ما. این رفتار غیرمنطقی است. کسانی که درباره دیگران نظر می‌دهند و می‌گویند فلان تیم خیلی زیبا بازی کرد می‌خواهند کار خودشان را بزرگ جلو دهند.

برنامه 90 نظرسنجی گذاشت و علی کریمی از عابدزاده و دایی محبوب‌تر شد. شما فکر می‌کنید محبوب‌ترین پرسپولیسی دو دهه اخیر چه بازیکنی است؟
همه بچه‌ها رفقای من هستند به خصوص کریمی، دایی، مهدی مهدوی‌کیا و عابدزاده که تماسی هم دارم. این هم نظرسنجی است دیگر...

اگر شما هم در این دو تیم بودید شانس داشتید جزو این گزینه‌ها باشید؟
من اگر دوست داشتم به این دو تا تیم می‌رفتم. من با پروین سال 83 جلسه گذاشتم و کارم تمام شده بود اما مهدی هاشمی‌نسب زنگ زد و رفتم لیگ یک بازی کردم. با استقلال هم جلسه داشتم اما نرفتم، خودم دوست نداشتم به پرسپولیس و استقلال بروم.

راستی شنیدید کرار علیه ایران و فدراسیون فوتبال مصاحبه کرده و حرف‌های رکیکی زده است؟
کرار در حدی نیست که درباره ایران نظر دهد. مگر کجا بازی کرده‌ای که درباره فدراسیون و فوتبال ایران نظر می‌دهی. این صحبت کردن کرار از بدبختی و دلال بازی فوتبال ماست که پول ما را می‌گیرند و علیه خودمان هم صحبت می‌کنند.

شما بودید در این شرایط چه برخوردی با کرار می‌کردید؟
من اگر جای قلعه‌نویی بودم چنان لگدی می‌زدم که تا اربیل و سلیمانیه عراق بدود... این مصیبت فوتبال ماست که کرار هم درباره ما اظهار نظر می‌کند. شما نگاه کن همین قطبی که مربی بانوان در آمریکا بود با دلالی آمد ایران و بعد شد سرمربی تیم ملی و آخر سر هم رفت در B.B.C فارسی گفت ایران ناامن است و با چاقو آدم را می‌زنند. خودمان مقصریم که امثال قطبی و کرار را می‌آوریم تا علیه خودمان صحبت کنند. به خدا کرار در چه حد و قواره‌ای است که اینگونه صحبت می‌کند، او باید بنشیند و فوتبال ما را نگاه کند. اگر فدراسیون فوتبال ما جربزه داشت کرار را محروم می‌کرد. چطور بازیکنان ایرانی نظر می‌دهند محروم می‌شوند و جریمه می‌کنند اما این موقشنگ هر چی بگوید ایرادی ندارد.

البته قلعه‌نویی هم گفته با کرار برخورد می‌کنیم؟
خود من هم احتمال می‌دهم قلعه‌نویی با کرار برخورد کند اما باید با او شدید برخورد کرد نه اینکه به تذکر خشک و خالی بسنده کنند. اگر فوتبال ما مصیبت نداشت کرار نظر نمی‌داد. اگر بهترین بازیکن کره که در دورتموند بازی می‌کند درباره فوتبال ما نظر می‌داد قبول می‌کردیم چون سطح فوتبال‌شان از ما بالاتر است. واقعا متوجه نمی‌شوم این موقشنگ چی فکر کرده که اینگونه علیه ایران و فدراسیون نظر داده؛ آخه پسرجان کل فوتبال عراق از قدیم تا الان کارنامه و افتخارات‌شان را روی هم بگذارند اندازه یک علی دایی ما نمی‌شوند.
اخبار ورزشی - جام نیوز