اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله هکرها به سازمان ملل



 

 

مهر: گروهی از هکرها بیش از 100 آدرس ایمیل و اطلاعات کاربری که ادعا می کنند از سازمان ملل متحد به دست آورده اند را بر روی اینترنت منتشر کردند.

به نظر می آید بسیاری از این ایمیلها به اعضای برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) اختصاص داشته باشد. این گروه هکر که خود را با نام Teampoison معرفی کرده است به عملکرد سازمان ملل متحد حمله کرده و آن را یک فریب نامیده است.

سخنگوی UNDP می گوید سازمان بر این باور است هدف اصلی سروری قدیمی بوده که حاوی اطلاعات بوده است که در حال حاضر این سرور پیدا شده و به حالت آفلاین درآمده است. به گفته سخنگوی سازمان ملل از آنجایی که این سرور از سال 2007 مورد استفاده قرار نگرفته اطلاعات موجود بر روی آن اکنون فعال و قابل استفاده نیستند از این رو هیچ خطری سازمان ملل را تهدید نمی کند.

اطلاعات به دست آمده از این سرور بر روی وب سایت Pastebin منتشر شده است. بسیاری از ایمیلهایی که اطلاعات آنها منتشر شده هم اکنون غیر فعال هستند اما تعدادی از آنها به اعضای سازمان همکاری های اقتصادی و توسعه یا OECD، سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملی آمار بریتانیا تعلق دارند.

بر اساس گزارش بی بی سی، شرکت ایمنی "سوفوس" اعلام کرده این هکرها تا کنون به وب سایت شرکت سازنده گوشی هوشمند بلک بری نیز حمله کرده و همچنین اطلاعاتی خصوصی را درباره تونی بلر منتشر کرده است. مشاور ارشد این شرکت اعلام کرده هکرهای Teampoison به تازگی برای مشارکت در پروژه ای به نام "عملیات رابین هود" به گروه هکرهای ناشناس پیوسته اند تا بانکها و موسسه های مالی را مورد هدف حملات خود قرار داده و پول را از سرمایه داران به افراد نیازمند و موسسه های خیریه انتقال دهند..../مهر


ویدیو مرتبط :
سورک - حمله به دکتر ولایتی در سازمان ملل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله به بازرسان سازمان ملل در سوریه



حمله به بازرسان سازمان ملل در سوریه,بازرسان سازمان ملل در سوریه,سلاح شیمیایی

حمله به بازرسان سازمان ملل در سوریه

عناصر مسلح بازرسان سازمان ملل متحد را در سوریه هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر مسلح در دمشق به سوی بازرسان سازمان ملل متحد تیراندزای کرده و خسارتهایی را به خودروی آنان وارد کردند.
این بازرسان در چارچوب کمیته حقیقت برای بررسی استفاده از سلاح شیمیایی به درخواست دولت سوریه، به این کشور آمده اند.

ساعاتی پیش هم در پی اصابت دو خمپاره نزدیک محل اقامت بازرسان سازمان ملل متحد در دمشق، 3 نفر  مجروح شدند.
دمشق با ورود هیأت سازمان ملل برای تحقیق درباره ادعاها درخصوص استفاده از سلاح شیمیایی در حومه دمشق موافقت کرده است.

دولت سوریه تأکید کرده که برای تسهیل کار این تیم، عملیات نظامی را متوقف می کند.
تلاش حامیان گروه های مسلح و تروریستها برای متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی درحالی است که رسانه های سوری اخیرا تصاویری را از انبار سلاح کشف شده از تروریست ها پخش کرد که در آن تعدادی ماسک ضد گاز و کیسه های حاوی داروهای ضد مواد شیمیایی ساخت یک شرکت قطری-آلمانی؛ و بشکه ها و تانکرهایی با عبارت "ساخت عربستان سعودی" مشاهده می شود.

پس از کشف این تجهیزات و مواد مرتبط با سلاح شیمیایی، دولت سوریه عناصر مسلح و مخالفان را به استفاده از سلاح شیمیایی در ریف دمشق متهم کرد.
عناصر مسلح سال گذشته با موشک حاوی مواد شیمایی منطقه "خان العسل" در حومه شهر "حلب" را هدف قرار دادند که بر اثر آن 25 شهروند کشته شدند./عصر ایران