اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله مهاجمان نقابدار به پناهجویان در سوئد


پلیس سوئد اعلام کرد که ده ها فرد مسلح که گمان می رود وابسته به گروه های نئونازی باشند، چند بار به پناهجویان در استکهلم حمله شبانه کرده اند.

خبرگزاری ایرنا: پلیس سوئد اعلام کرد که ده ها فرد مسلح که گمان می رود وابسته به گروه های نئونازی باشند، چند بار به پناهجویان در استکهلم حمله شبانه کرده اند.

این حملات همزمان با افزایش تنش برسر ورود پناهجویان به کشورهای اروپایی صورت گرفته است.

حضور ماموران، یگان های ضد شورش و بالگرد پلیس در مرکز استکهلم، پس از دریافت اطلاعاتی درباره توطئه افراط گرایان برای حمله به پناهجویان کم سن و سال در جمعه شب، تقویت شد.

روزنامه آفتونبلادت به نقل از یک شاهد عینی نوشت که شاهد حمله گروهی از افراد نقابدار سیاهپوش به بیگانگان در این شهر و مصدوم شدن 3 تن بوده است.

حدود 100 فرد نقابدار در اوایل شب وارد یک میدان محل تجمع جوانان به ویژه مهاجران تنها در استکهلم شدند.

به نوشته این روزنامه سوئدی، مهاجمان نقابدار به افراد با ظاهر خارجی حمله می کردند.
سوئد با جمعیت 9 میلیون و 800 هزار نفر که بالاترین نسبت سرانه پناهجویان را در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارد، اخیرا اعلان کرده است که قصد اخراج ده ها هزار تن را در سال های آتی دارد.

شمار پناهجویان تازه که وارد سوئد می شوند از هنگام به اجرا درآمدن سامانه های تازه شناسایی مسافران از 4 ژانویه (14 دی) کاهش یافته است.


ویدیو مرتبط :
حمله وحشتناک 5 نقابدار مسلح به طلافروشی حصارامیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله شبانه دزدان نقابدار!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

حمله شبانه دزدان نقابدار

جام جم آنلاین: چهار مرد نقابدار كه با ورود به ساختمان نگهبانی باغی، چهار عضو خانواده مرد نگهبان را گروگان گرفته و طلا و پول‌هایشان را دزدیده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش نگهبان باغی در محله علی‌آباد شهریار در غرب استان تهران هنگام ورود به باغ،

چهار مرد نقابدار را دید كه وارد آن شده‌اند.

مرد نگهبان كه بشدت وحشت كرده بود، بسرعت خود را به باغ رساند و صدای كمك‌خواهی خواهر و والدینش را شنید.

نگهبان باغ قصد وارد شدن به خانه و نجات اعضای خانواده‌اش را داشت كه یكی از مهاجمان نقابدار در حالی كه قمه به دست داشت، از میان درختان بیرون آمد و به او حمله‌ور شد.

گروگان گرفتن دو مرد و دو زن

مرد قمه به دست، نگهبان باغ را كشان‌كشان به سمت ساختمان نگهبانی برد و او را نیز كنار سه عضو خانواده‌اش

ـ كه گروگان همدستانش بودند ـ زندانی كرد.

سه نفر از نقابدار‌ها با قمه و چاقو و یكی از آنها با سلاحی كه در دست داشت با تهدید به آنها می‌گفت باید پول و طلاهایشان را تحویل دهند و در غیر این صورت آنها را خواهند كشت.

در همین موقع یكی از سارقان نقابدار به سمت مادر خانواده رفت تا طلاهایش را از دستان او در بیاورد، اما موفق نشد و خواست با قمه دستان زن میانسال و بعد دستان دخترش را قطع كند تا طلاهایشان را بدزدد.

سرقت پول و طلا

پس از این اقدام، یكی از سارقان به جستجوی كمد‌های خانه پرداخت و 12 میلیون تومان پول را از درون صندوقچه‌ای، برداشت و با پیدا كردن سیم‌چین، طلاهای مادر و دختر را از دستشان درآورد.

مهاجمان پس از سرقت پول و طلاهای این خانواده، آنها را تهدید به مرگ كرده و با خودرویی فرار كردند.

پس از فرار متهمان نقابدار، مرد نگهبان با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و موضوع را خبر داد.

به این ترتیب، پرونده‌ای در این رابطه تشكیل و تحقیقات پلیسی برای دستگیری چهار سارق نقابدار آغاز شده است./جام جم آنلاین