اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله منافقین به سفارت جمهوری اسلامی


یک گروه 50 نفری مجهز به تمامی تجهیزات وارد سفارت ایران در دانمارک شده و علاوه بر شکستن شیشه‌ها، شعارهایی علیه جمهوری اسلامی بر روی دیوار سفارت نوشته است.

ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد که منافقین امروز به دستور اسراییل به سفارت ایران در دانمارک حمله کرده‌اند.

احمد بخشایش گفت: یک گروه 50 نفری مجهز به تمامی تجهیزات وارد سفارت ایران در دانمارک شده و علاوه بر شکستن شیشه‌ها، شعارهایی علیه جمهوری اسلامی بر روی دیوار سفارت نوشته است.

وی با بیان اینکه حمله به سفارت ایران در دانمارک، در ادامه حمله به سفارت ایران در آلمان انجام شده است، در تشریح جزییات این موضوع گفت: گروهی 50 نفره از منافقین با داشتن تمامی امکانات حتی نردبان از دیوار سفارت بالا رفته و حتی با قیچی‌های خاص سیم‌های خاردار را بریدند و بعد از ورود به سفارت، شیشه‌ها را شکسته و شعار علیه جمهوری اسلامی نوشته‌اند با این مضمون که جمهوری اسلامی موشک به فلسطین در جنگ 8 روزه داده است، این همان شعارهایی است که بر روی دیوار سفارت ایران در آلمان نوشته شده بود.

وی افزود: در زمان حمله به سفارت جمهوری اسلامی در دانمارک، نیروهای پلیس حضور نداشتند، البته ظاهرا ایران از ابتدای صبح اعلام کرده بود که امکان تعرض به سفارتخانه وجود دارد، اما متاسفانه پلیس زمانی به محل سفارت رسیده است که دیگر منافقین، سفارتخانه را ترک کرده بودند.

نماینده مردم اردستان با بیان این که حمله به سفارت ایران در دانمارک به دستور اسراییل و توسط منافقین انجام شده است، ادامه داد: منافقین با داشتن نقش مزدوری، مجبورند برای احیای خود دست به هرکاری بزنند همان کاری که در گذشته به عنوان مزدور صدام حسین انجام می‌دادند.

بخشایش ادامه داد: اسراییل منافقین را به استخدام خود در آورده تا افکار عمومی را از شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 8 روزه با غزه منحرف کند و به سمت اتفاقاتی همچون حمله به سفارت ایران در کشورهای مختلف سوق دهد، شاید این کار در آینده علیه سایر سفارتخانه‌های ایران صورت گیرد، با این هدف که به افکار عمومی جهانی القا کنند که ایران، کشور منفوری است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اسراییل بازی حمله به سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مختلف را آغاز کرده است، گفت: اسراییل از دو ماه قبل تحت سناریویی هر شب جنگ روانی شدیدی درباره حمله به ایران راه انداخته بود، به طوری که همه منتظر جنگ اسرائیل و آمریکا علیه ایران بودند.

بخشایش افزود: بعد از شکست اسراییل مقابل غزه و حضور خالد مشعل بعد از 25 سال در غزه، اسراییل چاره‌ای جز تسلیم شدن برای خود ندید، بنابراین سناریویی شروع کرده تا افکار عمومی غرب را به خیال خود علیه ایران تهییج کند، این در حالی است که جمهوری اسلامی، افکار عمومی کشورهای اسلامی و عربی را به نفع خود مصادره کرده است.


ویدیو مرتبط :
حمله منافقین به ساختمان سفارت ایران در برلین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله نیویورک تایمز به فاکس نیوز : شما هم که دارید حرف جمهوری اسلامی را می زنید!



 

حمله نیویورک تایمز به فاکس نیوز : شما هم که دارید حرف جمهوری اسلامی را می زنید!

 

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به یکی از برنامه های پربیننده شبکه خبری محافظه کار فاکس نیوز که در آن انتقادات تندی راجع به " جورج سوروس " سرمایه دار آمریکایی یهودی تبار مطرح شده بود ،حمله کرد و مجری ان را نکوهید.

به گزارش عصر ایران " گلن بک " مجری یکی از برنامه های تفسیری پربیننده شبکه فاکس نیوز که قریب به 3 میلیون بیننده دارد در برنامه هفته گذشته خود با انتقاد از جورج سوروس گفت: این سرمایه دار پس از آنکه دولت های کشورهای دیگر دنیا را سرنگون کرده حالا به جان آمریکا افتاده است.

گلن بک با اشاره به حمایت سوروس از سیاست های اقتصادی دولت اوباما و طرح او برای کاهش ارزش دلار برای احیای رشد اقتصادی در آمریکا گفت : " سوروس به واسطه نقشی که در سرنگونی سیستم های اقتصادی و سیاسی دنیا دارد، بسیار بد نام است ".

وی با دست آموز خواندن سوروس افزود : " حالا به نظر می رسد  سوروس قصد سرنگونی آمریکا را در سر می پروراند. سوروس می خواهد به لحاظ مالی آمریکا را به زمین بزند و سود آن را به جیب بزند ".

البته حملات گلن بک به سوروس به همین جا ختم نشد و وی در برنامه سه شنبه هفته گذشته خود با اشاره به اینکه سوروس در جنگ دوم جهانی از راه تصاحب اموال به جا مانده یهودیان به ثروت رسید ، به شدت از وی انتقاد کرد .

سوروس در زمان جنگ دوم جهانی یک نوجوان 14 ساله بوده است ، اما گلن بک در این باره گفت : " سوروس 14 ساله یهودی در زمان جنگ دوم جهانی با تصاحب اموال  یهودیان در اروپا آنها را بار کشتی کرد و به آمریکا آورد ".

وی حتی افزود : " در واقع او بود که بسیاری از یهودیان را به اردوگاه های مرگ کشاند ".

این سخنان مجری برنامه فاکس نیوز با انتقاداتی روبرو شد اما شبکه فاکس نیوز روز پنج شنبه با انتشار دفاعیه ای اعلام کرد: مبنای اظهارات "گلن بک" خاطرات سوروس و مطالبی بوده است که خود وی در اختیار این شبکه قرار داده است.

اما روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در مقاله ای با نام " گلن بک ، جورج سوروس را آن گونه که ایران می خواهد ، می بیند "  به قلم "رابرت مکی " می نویسد : " نوع قضاوت گلن بک درباره فعالیت های سیاسی جورج سوروس در اروپای شرقی علیه دیکتاتوری های کمونیستی شباهت کاملی با همان نظریه ای دارد که دولت ایران به دنبال آن است ؛ یعنی دست آموز خواندن اصلاح طلبان داخل ایران و وابسته خواندن آنها به خارج ."

نیویورک تایمز می نویسد : " نام سوروس در جریان دادگاه های پس از انتخابات ایران در سال گذشته بارها در کیفرخواست مورد اشاره قرار گرفته بود و حتی کیان تاجبخش یکی از محققان ایرانی که از سوی بنیاد آقای سوروس مورد حمایت قرار گرفته بود ، تحت فشارها در دادگاه مجبور به اعتراف شد که سید محمد خاتمی رییس جمهوری اصلاح طلب سابق ایران برای براندازی حکومت اسلامی در ایران با سوروس دیدار داشته است ".

این گزارش می افزاید آقای خاتمی تمامی این اتهامات و دیدار خود با سوروس را تکذیب کرده است ، اما نام سوروس به همراه نام هایی چون جین شارپ و سناتور جان مک کین در یک کلیپ کارتونی - تلویزیونی در ایران در سال 2008 در نقش شخصیت های آمریکایی در آمده  که به دنبال انقلاب مخملی و سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی هستند... / عصر ایران