اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله مرد روانی به یک دبستان /زخمی کردن 10 کودک با چاقو



مردی که چاقو در دست داشت خارج از یک دبستان به 10 کودک دبستانی حمله کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،روز گذشته در چین مردی چاقو به دست به کودکان دبستانی حمله کرد و به آن‌ها آسیب رساند.

به گزارش دیلی‌میل، حال هشت نفر از کودکان چاقو خورده مساعد است و هیچکدام دچار خطر جانی نیستند. اما دو تن از کودکان به شدت مجروح شدند و حال آ‌نها وخیم گزارش شده‌است.

به گفته پلیس این کودکان بعد از خوردن نهارشان در حال پیاده روی روبه‌روی مدرسه بودند که این اتفاق برایشان افتاد. ضارب پس از آسیب رساندن به این کودکان خوکشی می‌کند. پلیس از جزئیات پرونده اطلاعاتی نداده‌است.

 در 5 سال گذشته تعداد اینگونه حملات به کودکان بسیار کاهش یافته‌است. به علت قوانین سنگین برای داشتن اسلحه، افراد زیادی در چین نمی‌توانند اسلحه تهیه کنند به همین دلیل آمار قتل و کشتار با چاقو در چین بسیار بالاست. این حملات توسط افراد روانی و کسانی که از مشکلات ذهنی رنج می‌برند انجام می‌شود.

این تنها مورد حمله با چاقو نبوده‌است. بلکه تعداد آن‌ها زیاد است اما رسانه‌ها برای جلوگیری از رعب و وحشت عمومی و کاهش افراد مقلد که مبادا آن‌ها هم به این کار دست بزنند از اعلام این موارد جلوگیری می‌کند.

در موردی دیگر، یک ضارب 42 ساله در سال 2010 در فوجی 8 کودک دبستانی را به قتل رساند.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
ماجرای حمله یک بیمار روانی با چاقو به دکتر فرنام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیمار روانی در لاهیجان مرد 47ساله را با چاقو كشت



 

بیمار روانی در لاهیجان مرد 47ساله را با چاقو كشت

 

فردی روانی در شهرستان لاهیجان با ضربات متعدد چاقو مرد 47 ساله‌ای را به قتل رساند.

سرهنگ احمد اصغرپور، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در این‌باره گفت: در پی وقوع قتل مردی 47 ساله در یكی از روستاهای این شهرستان كارآگاهان آگاهی در صحنه حاضر شده و در بررسی‌های اولیه به شخصی به نام «فرامرز» 48 ساله كه به علت بیماری روانی در بیمارستان تحت درمان بوده، مشكوك شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینكه اكیپ‌های عملیاتی پلیس آگاهی محل اختفای این شخص را شناسایی و در یك عملیات پلیسی وی را دستگیر كردند، اظهاركرد: متهم در بازجویی‌های اولیه خود اعتراف كرد كه به علت ناراحتی روانی به بهانه‌های واهی مقتول را از خانه بیرون كشیده و با ضربات متعدد چاقو به شكم و سرش وی را به قتل رسانده است.

اصغرپور با بیان اینكه متهم در تشریح صحنه، جنایت خود را به طور صحیح بازسازی كرده است، به ایسنا گفت: عوارض و عواقب بیماری روانی یك فرد گاهی موجب ایجاد چنان ضربه‌ای در جامعه شده كه جبرانش محال است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام اینكه این پرونده هم اینك در حال رسیدگی است از خانواده‌های دارای بیماران روانی و مسئولان خواست، نسبت به كنترل این قبیل افراد چاره اندیشی لازم را به خرج دهند تا منجر به بروز چنین حوادثی نشود.../عصرایران