اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله مرد خشمگین به خانواده همسرش/ قصاص پایان قتل خواهرزن



حمله مرد خشمگین به خانواده همسرش/ قصاص پایان قتل خواهرزن

مرد خشمگین که با چاقو خواهرزنش را کشته و همسر و مادرزنش را مجروح کرده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد.

حوادث - به گزارش  مهر، 16اسفند ماه سال گذشته مردی با مراجعه به ماموران پلیس رباط کریم مدعی شد خواهرزنش را با ضربه های کارد به قتل رسانده است. در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع راهی خانه متهم شده و در بررسی ها دریافتند متهم به نام میثم علاوه بر قتل خواهرزنش، همسر و مادرزن خود را نیز با ضربات چاقو به شدت مجروح کرده است.

 

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. شنبه گذشته نیز مرد جنایتکار پای میز محاکمه قرار گرفت.

میثم با قبول اتهاماتش گفت: من و همسرم از روز اول ازدواجمان با یکدیگر اختلاف داشتیم، دو سال برای کار به شهرستان رفتم تا این مشکلات رفع شود اما وقتی برگشتم نه تنها مشکلی رفع نشد بلکه اختلافاتمان بیشتر نیز شد.

 

او مرا صبح زود از خانه بیرون می کرد دلم نمی خواهد تو را ببینم، شبها نیز وقتی به خانه بر می گشتم با من صحبت نمی کرد. صبح روز حادثه به او گفتم اگر نمی توانی با من زندگی کنی درخواست طلاق بده اما او در جواب گفت من طلاق نمی خواهم و از خانه بیرون برو.

 

وی افزود: سر این موضوع با هم درگیر شدیم و من با چاقو همسرم را زدم. در این هنگام مادرزنم نیز وارد اتاق شد که او را هم با یک ضربه چاقو مجروح کردم. قصد بیرون رفتن از خانه را داشتم که خواهرزنم سد راهم شد به همین خاطر مجبور شدم او را هم با چاقو بزنم. وقتی متوجه شدم خواهرزنم جان باخته خود را به پلیس معرفی کردم.

 

من قصد کشتن او را نداشتم و مسبب تمام این اتفاقات همسرم بود.

قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پس از شنیدن دفاعیات متهم و وکیل مدافعش وارد شور شده و میثم را به پرداخت دیه و قصاص محکوم کردند./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
غیرت، توجیه بی شرمانه یک مرد برای قتل وحشیانه همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجازات قصاص پایان قتل مرد همسایه



مجازات قصاص پایان قتل مرد همسایه

پسر شیشه ای که ادعا می‌کرد مرد همسایه را به خاطر دفاع از خودش به قتل رسانده با صدور حکم قصاص در یک قدمی‌چوبه دار قرار گرفت.

حوادث - به گزارش قانون،در این پرونده محمود 25 ساله معروف به محمود سیاه متهم است مرتضی 52 ساله را در تاریخ 17 تیر 91 در خیابان قزوین با ضربات چاقو از پای در آورده است.روز دوشنبه در جریان برگزاری جلسه دادگاه این پرونده در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محمود درباره علت وقوع قتل گفت:

« مرتضی همسایه ما بود و من برای او احترام زیادی قائل بودم.قبول دارم که او را کشته ام اما نمی‌خواستم این کار را بکنم.آن روز به خانه دوستم رفته بودم.مشروب زیادی خورده بودم و شیشه هم کشیده بودم که مرتضی هم آمد.

مقداری شیشه هم به مرتضی دادم.خوابیده بودم که ناگهان متوجه شدم ماموران به خانه دوستم آمدند و ما را به اتهام مواد کشیدن دستگیر کردند.مرتضی هم که پیش ما بود گفت من عامل اصلی هستم و ماموران من را دستگیر کردند.چند روز بعد که آزاد شدم مرتضی را سر کوچه دیدم.

از او پرسیدم چرا من را لو دادی و یک سیلی به صورتش زدم.دعوایمان بالا گرفت مرتضی رفت برای ادب کردن من چاقو بیاورد من هم کمربندم را در آوردم.او از من بزرگتر بود حرکاتش کند تر بود به همین خاطر من اول به صورت او با کمربندم چند ضربه زدم.

بعد او خواست با چاقویش چند ضربه بزند اما من مچ دستش را گرفتم و ضربات را به طرف خود او پرت کردم به طوری که یکی از ضربات سینه اش را سوراخ کرد.

بعد دیگر نفهمیدم چه شد فقط فهمیدم که چاقو را از دستش در آورده ام و از پشت چند ضربه به کتفش وارد کردم.»

قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات محمود برای او به اتهام قتل نفس حکم قصاص صادر کردند./قانون