اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله شرور خطرناک به سمت گشت کلانتری



اخبار حوادث - حمله شرور خطرناک به سمت گشت کلانتری

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری شرور سابقه‌دار و توزیع کننده مواد مخدر که به شرارت و عربده‌کشی معروف بود خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ فرهنگ نوروزی اظهار کرد: برابر گزارش پاسگاه اسپیران در پی قمه‌کشی فردی شرور به هویت «الف ـ ع » و حمله‌ور شدن به اکیپ گشت این کلانتری و متواری شدن فرد از محل، پس از انجام تحقیقات لازم مشخص شد که وی دارای سابقه کیف‌قاپی و سرقت‌های متعدد است و در محل زندگی خود شرارت و عربده‌کشی می‌کند که موضوع در دستور کار ماموران این پاسگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی محل اختفای وی در یک عملیات منسجم و غافلگیرکننده شرور مورد نظر دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعداد یک قبضه ساتور، یک دستگاه ترازوی توزین دیجیتال مواد مخدر، مقدار زیادی مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه به صورت بسته‌های آماده فروش از جیب وی کشف شد. 

اخبار حوادث - ابتکار

 


ویدیو مرتبط :
برادران کلانتری ،زیباومتنوع ترین حرکات خطرناک قیچی گردن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله 4 شرور خطرناک به یک مغازه




 اخبار حوادث  - حمله 4 شرور خطرناک به یک مغازه/ تخریب و قدرت نمایی با قمه و قداره

4 شرور که با قمه و قداره اقدام به قدرت نمایی و تخریب یک واحد صنفی در یکی از محله‌های شهر اصفهان کرده بودند در عملیات ویژه ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان دستگیر شدند.

سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه 4 نفر از اراذل و اوباش ‌با در دست داشتن سلاح سرد از نوع قمه و قداره وارد مغازه وی شده و اقدام به ضرب و جرح او و تخریب و قدرت نمایی کردند بلافاصله در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات برای دستگیری آنان انجام شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی، متهم اصلی و سرکرده افراد شرور شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت که سرانجام مخفیگاه وی مشخص و ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی، در عملیاتی ویژه متهم را به همراه سه نفر دیگر از همدستانش دستگیر و ابهت پوشالی او را در بین ساکنان محله در هم شکستند.

به گفته سرهنگ کریمی، شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، ضرب و شتم منجر به جرم و شرکت در نزاع دسته جمعی از جمله سوابق کیفری و اقدامات مجرمانه متهمان دستگیر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران