اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله شدید علی کریمی به فردوسی پور


علی کریمی از فردوسی پور ناراحت است. او از عادل فردوسی پور انتظار داشته که به ماجرای خودش و علی دایی بپردازد اما برنامه نود به هیچ وجه اشاره به دعوای کریمی و دایی نکرد.

روزنامه تماشا: علی کریمی از فردوسی پور ناراحت است. او از عادل فردوسی پور انتظار داشته که به ماجرای خودش و علی دایی بپردازد اما برنامه نود به هیچ وجه اشاره به دعوای کریمی و دایی نکرد. جادوگر بعد از بازی تراکتورسازی و مس کرمان به سوالات تماشا پاسخ داد.

باز هم موفق نشدید در خانه پیروز شوید. تراکتورسازی طلسم شده؟


- خیلی بد شد که نتوانستیم 3 امتیاز خانگی را بگیریم. این امتیازها در آینده به دردمان می خورد. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم در تبریز پیروز شویم و طلس نبردن در بازی های خانگی بکشنهد.

رابطه شما با هواداران تراکتورسازی چطور است؟

- طرفدارها خیلی خوب هستند و تشویق می کنند. دستشان درد نکند، در این مدت خیلی خوب تیم را حمایت کردند و ما شرمنده شان شدیم. نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

در مورد توپ های لیگ برتر این چند روز حرف و حدیث زیاد شده، نظر شما چیست؟


- این توپ ها اشکال دارد اما من درموردش زیاد حرف نمی زنم. توپ های سال قبل بهتر بود اما اگر توپ ها ایراد دارد مربوط به همه تیم هاست و فقط یک تیم ضربه نمی خورد که اعتراض می کنند. به جای این همه اعتراض بهتر است نامه ای به سازمان لیگ بنویسند و توپ ها را عوض کنند. البته من به سازمان لیگ پیشنهاد می دهم در سال منتهی به جام جهانی هر چه زودتر از توپ های آدیداس استفاده کنند که بازیکنان تیم ملی هم از نظر فنی و هم از نظر ذهنی با توپ ها آشنا باشند و کمکی هم به تیم ملی شده باشد.

کسر امتیازهایی که این چند وقت اخیر از تیم ها شده صدای همه را درآورده.


- به نظر من باید برای نظارت بازی ها برنامه ویژه ای داشته باشند. اینطورنمی شود که. ممکن است با این شیوه یک تیم 100 نفر را اجیر کند به میان هواداران تیم دیگر ببرد و آنها را جریمه کنند. روی این قوانین فکر نشده، متفکرانه نیست. یکسری برای اینکه خودشان را تبرئه کنند این قانون ها را می گذارند. برطرف کردن فحاشی ها کار فرهنگی است، با زور جواب نمی دهد.

هفته پیش برنامه 90 را دیدید؟ شما گفته بودید که عادل فردوسی پور اگر عادل باشد ماجرای شما و آقای دایی را بررسی می کند...


- خب نیست دیگر. فردوسی پور عادل نیست. اصلا مادر و پدرش اسمش را اشتباه گذاشته اند عادل. من برنامه نود را نگاه نکردم دیگر هم نگاه نمی کنم. البته ذهنیتی داشتم که فردوسی پور اصلا به ماجرا نمی پردازد. درست هم فکر می کردم و در موردش مطمئن شدم. آقای فردوسی پور چطور زمانی که من در پرسپولیس بودم به خاطر آقای رویانیان خیلی چیزها را نشان دادی اما ... فردوسی پور اگر عادل بود این مسائل را نشان می داد.


ویدیو مرتبط :
عصبانیت شدید و گلایه علی پروین از عادل فردوسی پور درباره نحوه اجرای برنامه نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله شدید فیروز کریمی به فردوسی‌پور


این آقا با پخش چند باره آن صحنه در حق من ناجوانمردی نكرد بلكه آن حركت عین نامردی بود.

سایت گل: پس از مدت ها بی خبری از فیروز كریمی حالا او در برنامه بفرمائید شام ایرانی، این فرصت را پیدا كرده تا با عادل فردوسی پور تسویه حساب كند.سرمربی سابق پیكان در برنامه بفرمائید شام صحبت هایی را علیه مجری برنامه نود انجام داد.

او در این مورد گفت:«می گویند فردوسی پور خدمات زیادی برای فوتبال ما انجام داده است اما این برای قبل است. الان او بیشتر به فكر منافع شخصی خودش در برنامه اش است تا مصلحت فوتبال و اهالی اش. فصل قبل در بازی پیكان و فجر من یك كار اشتباهی در مورد بازیكن خارجی فجر انجام دادم كه این آقا با پخش چند باره آن صحنه در حق من ناجوانمردی نكرد بلكه آن حركت عین نامردی بود.»

به گفته فیروز كریمی از شانس بدش آن برهه هفته مبارزه با نژاد پرستی بود و همین موجب شد به ناحق با محرومیت سنگین هشت هفته ای مواجه  شود. فیروز كریمی اعتقاد دارد  كه الان برنامه نود به گونه ای شده  است كه  تنها در فكر منافع شخصی فردوسی پور است و او كوچكترین كاری به منافع فوتبال ندارد.سرمربی سابق استقلال همچنین در گوشه دیگری از حرف هایش مدعی شد یك روز با عادل حساب بی حساب می شود.