اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله سارقان به بیت آیت الله طاهری شیرازی


سارقان مسلح با حمله به بیت آیت الله طاهری شیرازی وی را به صندلی بسته و بیش از 70 میلیون تومان از وجوهات حوزه علمیه و صندوق قرض الحسنه را سرقت کردند.

خبرگزاری مهر: ساعت 2 بعد از ظهر چهارشنبه، 3 سارق مسلح به زور وارد بیت آیت الله طاهری شیرازی در خیابان دولت شده و با تهدید وی را با عمامه اش به صندلی بستند.

سارقان پس از ضرب و شتم امام جماعت مسجد حجة بن الحسن اقدام به بهم ریختن وسایل خانه و سرقت از آنجا کردند.

این در حالی است که اوایل ماه رمضان نیز سارقان پس از ورود به بیت آیت الله طاهری شیرازی 20 میلیون تومان از صندوق قرض الحسنه که برای کمک به افراد نیازمند راه اندازی شده بود، سرقت کردند.

پسر آیت الله طاهری شیرازی در گفتگویی گفت: پدرم بیش از 90 سال سن دارد و دیروز پس از جراحی چشم به خانه باز گشته بود. در فاصله ای که راننده او خانه را برای مدت کوتاهی ترک کرده بود، 3 نفر مسلح وارد خانه شده و اقدام به ضرب و شتم پدرم کرده و وی را به صندلی بستند.

وی افزود: در بیت پدرم وجوهات حوزه علمیه و صندوق قرض الحسنه قرار داشت که سارقان پس از بهم ریختن وسایل اقدام به سرقت حدود 70 میلیون تومان کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله موضوع به پلیس اطلاع داده شد، اما ماموران با تاخیر در محل حاضر شده و تنها اقدام به انگشت شماری و تحقیقات در این زمینه کردند. چرا باید در روز روشن سارقان مسلح به راحتی وارد منزل یک روحانی برجسته شده و اقدام به ضرب و شتم وی کنند؟

پسر آیت الله طاهری شیرازی خاطر نشان کرد: اوایل ماه رمضان نیز، زمانیکه پدرم در مسجد حضور داشت، سارقان از راه بالکن وارد شده و بیش از 20 میلیون تومان از صندوق قرض الحسنه سرقت کردند.


ویدیو مرتبط :
بیت آیت الله شیرازی شب اول محرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارقان منزل آیت الله طاهری شیرازی دستگیر شدند




اخبارحوادث - سارقان منزل آیت الله طاهری شیرازی دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی تهران گفت: متهمان اصلی سرقت از منزل آیت الله طاهری شیرازی شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 14، 23 مرداد ماه امسال ماموران کلانتری قلهک در جریان سرقت به عنف از منزل آیت الله طاهری شیرازی قرار گرفتند.پس از حضور ماموران و تشکیل پرونده به دستور بازرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 3 تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی گفت: به علت شدت بیماری قادر به حضور در مسجد برای اقامه نماز ظهر و عصر نبودم و در حال استراحت ناگهان چند نفر با تهدید، کلید گاوصندوق را از من گرفته و اقدام به سرقت وجوه داخل گاوصندوق کردند.

در بررسی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان به عنف قصد سرقت گاوصندوق را داشتند که پس از اطلاع از حضور آیت الله در منزل با تهدید کلید گاوصندوق را گرفته و پس از سرقت، متواری شدند.

ماموران پلیس که اطمینان پیدا کرده بودند سارقان با اطلاع از وجوه نقد دست به طراحی سرقت زده اند اقدام به تحقیق از افراد مرتبط با صاحبخانه و اهالی مجتمع و محله کردند.

در تحقیقات تخصصی پلیس ماموران متوجه شدند فرزند یکی از ساکنان قبلی مجتمع با ارائه اطلاعات لازم در مورد نگهداری وجوه نقد در منزل آیت الله و زمان تردد اقدام به طراحی سرقت کرده است.

در ادامه با دستگیری این متهم در تحقیقات پلیس وی به طراحی سرقت اعتراف و همدستانش را معرفی کرد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر، افزود: با شناسایی متهم اصلی سه متهم مرد و یک متهم زن دستگیر و به طراحی و ارتکاب این سرقت اعتراف کردند.متهمان پس از صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 اخبار حوادث - مهر