اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله رحیمی به سرلشگر فیروزآبادی؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حمله رحیمی به سرلشگر فیروزآبادی؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : سایت روزنامه ایران برای سخنان دیروز رحیمی این گونه تیتر زد:

انتقاد صریح رحیمی از دخالت‌های سیاسیبا یک مصاحبه رابطه ما با همسایگان را به هم می ریزند

و در متن نوشت:

* مثلا می‌آیند مصاحبه می‌کنند و با مصاحبه‌ رابطه ما را با همسایگان دچار مشکل می‌کنند، در حالی که یکی از راه‌های شکست تحریم‌ها کار و ارتباط داشتن با همسایگان است، ولی بعضا با یک مصاحبه این موضوع دچار مشکل می‌شود و ما دخالت‌های سیاسی افراد غیرمسئول را بعضا در امور مشاهده می‌کنیم.

به نظر می رسد مقصود رحیمی ، سخنان سردار فیروزآبادی درباره نقش ترکیه در سوریه بوده است که بعد از چند روز اصلاح شد./انتخاب


ویدیو مرتبط :
مداحی الیاس دهقانی فیروزآبادی(1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرلشگر فیروزآبادی: نیروهای مسلح ایران با توان بالا پاسخگوی هرگونه تهدیدات است



 

 

سرلشگر فیروزآبادی: نیروهای مسلح ایران با توان بالا پاسخگوی هرگونه تهدیدات است

سرلشگر فیروزآبادی: نیروهای مسلح ایران با توان بالا پاسخگوی هرگونه تهدیدات است

رییس ستاد كل نیروهای مسلح گفت:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت و توان بازدارندگی بالا ، پاسخگوی هرگونه تهدیدات خارجی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشگر 'سید حسن فیروزآبادی' صبح چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس كه در جوار حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: عظمت امام (ره) در برابر استكبار جهانی باعث شد كه امروز ملت ایران به پیشرفت‌های عظیمی در تولید علم و فناوری دست یابد.

وی بابیان اینكه 'سال 59، سال آغاز جنگ تحمیلی دشمنان علیه ایران اسلامی بود'،افزود: دشمنان در آن سال با سراسیمگی و افسردگی در برابر انقلاب اسلامی مواجه شدند.

رییس ستاد كل نیروهای مسلح تاكید كرد كه اندیشه های امام راحل در آن سال ها برای دشمنان شناخته شده نبود، اما امروز تاثیر اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دنیا به روشنی مشاهده می شود.

سرلشگرفیروزآبادی تصریح كرد: سال 59 جهان به دو قطب كمونیسم و سرمایه‌داری تقسیم شده بود اما با درخشش فرهنگ ایران اسلامی، هم اكنون جهان به دو قطب معنویت ایران اسلامی و ابرسرمایه داری تبدیل شده است.

وی با یادآوری این مطلب كه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درآغاز جنگ تحمیلی در حال انسجام و بازشناسی بود، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقتدار كامل به سر می‌برند.

رییس كل ستاد نیروهای مسلح افزود: كسب 30 سال تجربه در همه زمینه‌ها ارتش و سپاه پاسداران را توانمند كرده است.

سرلشگر فیروز آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : هشت سال دفاع مقدس یادآور هوشیاری و آمادگی ملت ایران در برابر توطئه‌ها است...../تحلیل:ایرنا