اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله دختران نیمه برهنه به پوتین +عکس


در اقدامی عجیب که حکایت از عادی شدن برهنگی در اروپاست، هنگام بازدید مشترک ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان از نمایشگاه بازرگانی هانوفر، گروهی از دختران فمینیست نیمه برهنه اوکراینی در اعتراض به محاکمه سه دختر عضو "رایوت"، به سمت آنها حمله ور شدند.

انتخاب: در اقدامی عجیب که حکایت از عادی شدن برهنگی در اروپاست، هنگام بازدید مشترک ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان از نمایشگاه بازرگانی هانوفر، گروهی از دختران فمینیست نیمه برهنه اوکراینی در اعتراض به محاکمه سه دختر عضو "رایوت"، به سمت آنها حمله ور شدند.

 آنها که شعار "دیکتاتور گم شو” سر می دادند، بلافاصله توسط نیروهای امنیتی مهار شدند.



این حادثه باعث شد که صدراعظم آلمان در کنفرانس مطبوعاتی خود با آقای پوتین به انتقاد از وضعیت سازمانهای غیردولتی در روسیه پرداخته و بر آزادی مطبوعات و تنوع عقاید در این کشور تاکید کند.

بالا گرفتن تنش در شبه جزیره کره نیز از دیگر موضوعات مورد بحث میان رهبران آلمان و روسیه بود.

ولادیمیر پوتین در این باره گفت: "پنهان نمی کنم که ما از بالا گرفتن تنش در شبه جزیره کره نگرانیم زیرا ما همسایه آنها هستیم و اگر خدایی نکرده اتفاقی بیفتد حادثه چرنوبیل در مقایسه با آن، داستان کودکانه ای بیش نخواهد بود.”

ارزش مبادلات دو کشور در سال گذشته میلادی 74 میلیارد یورو برآورد شده و آقای پوتین از خواسته خود برای افزایش این میزان به یک صد میلیارد یورو خبر داده است.


ویدیو مرتبط :
حاجاقای عزیزی.دختران را برهنه کردند تا سپاه موسی راشکست دهند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش عکس های برهنه دختران راگبی باز برای امور خیریه!+عکس



اخبار ,اخبار ورزشی,عکس های برهنه دختران راگبی باز

 

اخبار ورزشی-  فروش عکس های برهنه دختران راگبی باز برای امور خیریه!

تیم راگبی دختران دانشگاه آکسفورد آمریکا برای اینکه کار خیر انجام دهد اقدام به فروش عکس های برهنه دختران عضو این تیم کرده است!

قرار است این عکسها در تقویم مخصوص این تیم برای سال 2014 منتشر شده و با قیمت 10 پوند به فروش برسد. درآمد حاصل از فروش این تقویم ها قرار است در امور خیریه مربوط به سلامت روانی مصرف شود.

کاپیتان این تیم تاتیانا کاتز 25 ساله در مورد اینکه به عقیده برخی ها این عکسها ناخوشایند است گفت : نه این زنان ورزشکار هستند و این بدن آنهاست . باید به بدن آنها احترام گذاشته شود!
اخبار ورزشی - بانک ورزش