اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله دختران بی‌پول به خانه پیرزن




حمله دختران بی‌پول به خانه پیرزن

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری چهار جوان که به انگیزه سرقت پیرزنی را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.

 سرهنگ حجت‌الله کرمی‌زند در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس شهروندی با پلیس 110 و اعلام خبر یک فقره سرقت، ماموران در محل حاضر شده و متوجه شدند که سارقان با ایراد ضرب و جرح پیرزنی، اقدام به سرقت طلاهای وی کرده و متواری شدند.

کرمی‌زند با بیان اینکه این پیرزن در اظهارات خود مدعی شد که سارقان دو دختر و دو پسر جوان بودند، اظهارکرد: ماموران با بررسی‌های بیشتر و به‌کارگیری منابع اطلاعاتی، یکی از سارقان به هویت «میثم- ص» را هنگام فروش طلاهای مسروقه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح‌کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به انجام سرقت اذعان کرد و معترف شد که با همکاری همدستان خود که در همسایگی پیرزن زندگی می‌کنند، این کار را انجام داده است.کرمی‌زند خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم مشخص شد دو دختر جوان که در همسایگی پیرزن زندگی می‌کنند به علت بی‌پولی و ناتوانی در پرداخت اجاره محل زندگی خود و با اطلاع از تنها بودن پیرزن، این سرقت را طرح‌ریزی کردند.

وی با بیان اینکه با اعترافات متهم، همدستان وی مورد پیگرد قرار گرفته و دو تن از آنها دستگیر شدند، گفت: تحقیقات برای دستگیری چهارمین متهم همچنان ادامه دارد. /تابناک

 


ویدیو مرتبط :
برداشتن کیف پول و انکار آن از سوی پیرزن سارق!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی دو نفر از حمله کنندگان به خانه کروبی به دادسرا



 

 

 

دادستان كل كشور اظهار كرد: اگر فتنه‌گران دست از ادامه كار برندارند و از اقدامات گذشته‌ی خود و ظلمی كه بر مردم روا داشته‌اند توبه نكرده و كارهای گذشته خود را جبران نكنند با آنان برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه رزمایش اقتدار ماموران یگان ویژه كه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی صددرصدی ماموران یگان ویژه گفت: هنگامی كه رزمایش اقتدار ماموران یگان ویژه را دیدم به وجد آمدم و از توانمندی جوانان ایرانی احساس غرور كردم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرونده سران فتنه گفت: رسیدگی به پرونده سران فتنه ادامه دارد و بسیاری از افرادی كه در جریان فتنه سال گذشته اقدام به برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی كرده و به اموال عمومی خسارت وارد كردند، بازداشت شده‌اند و حكم تعدادی از آنان صادر شده و تعدادی نیز برای گذراندن حكم روانه زندان شدند.

اژه‌ای گفت:‌ فتنه‌گران اگر توبه كنند با آنان یك نوع برخورد می‌شود و اگر توبه نكنند به نحو دیگری با آنان برخورد خواهد شد.

اژه‌ای درباره پرونده كوی سبحان و كوی دانشگاه گفت: در رسیدگی به پرونده كوی سبحان و كوی دانشگاه پلیس اقدامات خوبی انجام داده و افرادی را نیز تحت شناسایی و تعقیب كرده است تعدادی از این افراد نیز بازداشت و برای رسیدگی به پرونده به دادسرا معرفی شده‌اند.

به گفته دادستان كل كشور دو نفر از حمله كنندگان به منزل كروبی توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شده و برای رسیدگی بیشتر به پرونده به دادسرا معرفی شده‌اند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تشكیل پلیس قضایی،گفت: در نشست بعدی حتما به این سوال پاسخ داده می‌شود...../تحلیل:عصرایران