اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک مامور نیروی انتظامی امروز بر اثر انفجار تله انفجاری در مناطق کوهستانی شهرستان نیکشهر به شهادت رسید.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک مامور نیروی انتظامی امروز بر اثر انفجار تله انفجاری در مناطق کوهستانی شهرستان نیکشهر به شهادت رسید.
 
سردار حسین رحیمی اظهار داشت: جزییات این حادثه و شمار مجروحان احتمالی متعاقبا اعلام می شود.

شهرستان نیکشهر با 13 هزار و 410 کیلومتر مربع وسعت بر اساس سرشماری نفوس و مسکن آبان 1390، دارای 127 هزار و 872 نفر جمعیت، 395 روستا، چهار بخش، سه شهر و 11 دهستان است.

نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.



تعداد شهدا به دو نفر رسید

خبرگزاری تسنیم: تعداد شهدای حوادث تروریستی امروز در نیکشهر سیستان و بلوچستان به دو نفر افزایش یافت.

در حادثه تروریستی امروز در نیکشهر سیستان و بلوچستان، ابتدا تعدادی از تروریست‌ها با حمله به پاسگاه انتظامی کهیر، یک تن از سربازان نیروی انتظامی را مجروح کردند.

در ادامه خودروی یگان تکاوری که در حال انتقال این مجروح به مرکز درمانی بود در تله انفجاری تروریست‌ها گرفتار شد و متأسفانه دو نفر از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

پس از این حادثه خودروی دیگری که برای امدادرسانی به یگان تکاور عازم منطقه شده بود، مورد حمله اشرار قرار گرفت اما خوشبختانه این حمله تلفاتی نداشت.


ویدیو مرتبط :
سیستان و بلوچستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان


اشرار مسلح با کمین بر سر راه ماموران انتظامی در منطقه سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان موجب مجروح شدن سه مامور انتظامی در این منطقه شدند.

خبرگزاری مهر: اشرار مسلح عصر سه شنبه با ایجاد کمین بر سر راه ماموران گشت نیروی انتظامی در جنوب سیستان و بلوچستان در منطقه سرباز با نیروهای پلیس درگیر شدند که این درگیری مسلحانه به مجروح شدن سه تن از ماموران انتظامی منجر شد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر اظهار داشت: با وقوع این حادثه در کمترین زمان ممکن ماموران نیروی انتظامی برای مقابله با اشرار مسلح در منطقه حضور یافته و موفق شدند با عملیات تعقیب و گریز هر سه شروری را که در این اقدام تروریستی دست داشتند، دستگیر کنند.

وی حال ماموران انتظامی مجروح شده در این حادثه را خوب توصیف کرد و افزود: سه شرور مسلحی نیز که در عملیات تعقیب و گریز نیروهای انتظامی جراحت برداشتند، به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان داشت: در عملیات تعقیب و گریز اشرار مسلح در منطقه خودروی اشرار و همچنین تعداد دو قبضه سلاح نیز کشف شد.