اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله بی سابقه رهبری‌فر به میناوند و یحیی


در پرسپولیس و استقلال هیچ كس حقی ندارد حتی یحیی گل‌محمدی. او باید یك دستیار بیاورد تا كاری كند پرسپولیس بهتر از حالا بازی كند. یك تمرین‌دهنده خوب خارجی تا بیاید و كارساز شود.

بهروز رهبری‌فر مثل چند ماه گذشته به انتقاد از پرسپولیس می‌پردازد. انتقادهایی که بعضا منطقی است.

رهبری‌فر در صحبت با خبرنگار گل می‌گوید: «ترابیان کجا مربیگری کرده که حالا باید دستیار یحیی شود؟ مثل این است که من سرمربی پرسپولیس شوم و زنگ بزنم به مثلا یونس باهنر که به عنوان مثال در تبریز آجیل می‌فروشد. به او بگویم بیا پرسپولیس و دستیار من شو!من رضا ترابیان را دوست دارم ولی او در مربیگری تجربه‌ای ندارد که بخواهد به بازیکنان پرسپولیس منتقل کند. به یحیی می‌گویم پرسپولیس جای باندبازی نیست. یک مربی باید برای مردم کار کند نه برای اطرافیانش. پرسپولیس مال مردم است. من هم به عنوان یکی از همین مردم که سال‌ها برای پرسپولیس بازی کرده‌ام یک انتقاد کوچک کردم. گفتم پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند. الان هم می‌گویم یحیی‌جان، داداش، پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند. کاری کن که این تیم خوب بازی کند و نتیجه بگیرد.»

رهبری‌فر صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد: «هر کسی نداند من می‌دانم که بگوویچ چرا به پرسپولیس آمد. به خاطر این‌که زمان برانکو او بود که یحیی را به تیم ملی فرستاد و یحیی هم برای تلافی او را به پرسپولیس آورد. من می‌دانم که چرا عادل کلاه‌کج به پرسپولیس آمد. این‌ها را هر کسی نداند من یکی می‌دانم. به همین خاطر هم هست که می‌گویم یحیی‌جان در پرسپولیس رفیق‌بازی نکن. اگر گل‌محمدی خوب باشد و قوی، پس‌فردا من و امثال من هم مدعی می‌شویم که نسل ما می‌تواند مربیان خوبی تربیت کند. یحیی پسر خوبی است اما متاسفانه آمده دنبال حاشیه.»

می‌گویند چون یحیی گل‌محمدی، رهبری‌فر را به عنوان دستیار انتخاب نکرده او انتقاد می‌کند. رهبری‌فر در این باره می‌گوید: «تا حالا شنیده‌اید من مربیگری کنم؟ به خدا قسم اصلا فکرم مربیگری نیست. فرهاد کاظمی به من گفت بیا برویم ذوب‌آهن اما نرفتم. درخشان به من گفت بیا با هم در داماش کار کنیم اما باز هم نرفتم. من دنبال مربیگری نیستم. اگر می‌خواستم مربی شوم راهش را بلد بودم. اگر دنبال این کار‌ها بودم شک نکنید بازی‌های ملی‌ام بیشتر می‌شد. من با فوتبال زندگی می‌کردم نه بیزینس. بله، من هم می‌توانم هر شب به یحیی گل‌محمدی زنگ بزنم و بگویم یحیی‌جون، قربونت برم، خیلی دوستت دارم و در آخر هم کمکش شوم. آنهایی که می‌گویند من دنبال مربیگری در پرسپولیس هستم اشتباه می‌کنند. من فوتبال را‌‌ رها کردم وگرنه می‌توانستم به خیلی چیز‌ها برسم.»

رهبری‌فر در ادامه می‌گوید: «در پرسپولیس و استقلال هیچ کس حقی ندارد حتی یحیی گل‌محمدی. او باید یک دستیار بیاورد تا کاری کند پرسپولیس بهتر از حالا بازی کند. یک تمرین‌دهنده خوب خارجی تا بیاید و کارساز شود. امثال من، باهنر و ترابیان به درد پرسپولیس نمی‌خوریم. مگر پرسپولیس کارگاه آموزش مربیان است که ترابیان بیاید و بدون تجربه روی نیمکت بنشیند؟»

مهرداد میناوند هم در صحبت‌هایی مدعی شد رهبری‌فر فقط حرف از غیرت می‌زند. میناوند مدعی شد بدون پول برای پرسپولیس بازی کرده. رهبری‌فر در جواب او می‌گوید: «شغل میناوند را همه مردم ایران می‌دانند و نیازی نیست من راجع به او حرفی بزنم. اتفاقاتی که در زندگی او افتاده را همه می‌دانند. ضمن این‌که میناوند نباید درباره فوتبال حرف بزند، او فقط باید نگاه کند. این آقا وقتی پرسپولیس به بی‌پولی خورد تیم را‌‌ رها کردند و رفتند دنبال پول. حالا ادعا می‌کنند پرسپولیسی هستیم. پیروانی پرسپولیسی است که تا روز آخر در تیم ماند. از میناوند می‌پرسم چرا اسم پول آمد سریع پرسپولیس را‌‌ رها کردی و رفتی؟ این‌ها نباید راجع به پرسپولیس حرف بزنند. میناوند اگر غیرت داشت به خاطر پول از پرسپولیس نمی‌رفت. حالا آمده و درباره پرسپولیس حرف می‌زند.»

http://sobbekheir.com/up/images/18/183598.haf7dt8.jpg


ویدیو مرتبط :
چالش جذاب دارت انصاریان،رهبری فر و میناوند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله چند باره رهبری فر به پرسپولیسی ها


زنگ بزنید بپرسید استخاره شان خوب آمده یا نه ! من نمی‌دانم چرا آقای دایی برای مربی‌گری در پرسپولیس می‌خواهد استخاره بگیرد سایت گل: مشخص است هرجا علی دایی باشئ بهروز رهبری فرد در جبهه مقابل اوست . او بعد از کل محمدی حالا سرمربی جدید پرسپولیس را مورد نوازش قار می دهد:


 می‌خواهیم دیدگاه‌تان را در مورد پروسه پرسپولیس و انتخاب سرمربی بدانیم؟

 اول از همه مربی‌گری در پرسپولیس افتخار است نه اینکه التماس کنید. به راه‌آهن یا آقای دایی. من نمی‌دانم روی چه حساب علی دایی بهترین گزینه است. شاید به خاطر اینکه به قول فتح‌اله زاده استقلال در زمان علی دایی پرسپولیس را راحت می‌برد. البته به نظر من هم مرفاوی بهترین گزینه برای استقلال است چرا که بردن استقلال مرفاوی هم راحت است!

اما برخی پیشکسوتان با دایی موافق اند .

من نمی‌دانم چرا آقای رویانیان کسانی را می‌آورد و از آنها مشاوره می‌گیرد که خودشان در تیم پرسپولیس بوده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند و الان هم  چشم به نیمکت پرسپولیس دارند . همان ها گزینه دیگرشان آقای مایلی کهن بوده . آخر چه طور ممکن است؟

کی مثلا؟

خودشان می دانند . همانهایی که عشق شان کمیته فنی است. متأسفانه آقای رویانیان از کسانی مشورت می‌گیرد که صلاح خود را می‌دانند نه صلاح پرسپولیس.

آقای دایی به هرحال الان سرمربی است...

جدی؟؟ فکر نمی کنم ها . زنگ بزنید بپرسید استخاره شان خوب آمده یا نه !  من نمی‌دانم چرا آقای دایی برای مربی‌گری در پرسپولیس می‌خواهد استخاره بگیرد. ایشان چون از قدرت خودش شک دارد می‌خواهد استخاره بگیرد وگرنه باید با سر به پرسپولیس بیاید.

موضع علی پروین در انتخاب سرمربی چیست؟

آقای پروین بهتر است سکوت نکند و حرف دل خود را بزند.. این راز سرمربی‌گری دایی به دست آقای پروین روشن می‌شود. آقای پروین باید حرف دل خود را زودتر بگوید.

نظر ایشان چیست؟

نظر ایشان و خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس حمید درخشان است که کارنامه خوبی دارد. من سال 73 که به پرسپولیس آمدم حمید درخشان مربی پرسپولیس بوده و از آن موقع تا حالا در لیگ بوده و تجربه کافی را دارد. من نمی‌دانم حمید درخشان اگر در زمان جنگ فوتبالیست نبود به مراتب افتخارات بیشتری از علی دایی به دست می‌آورد. من امیدوارم آقای رویانیان  بعداً پشیمان نشود