اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله به مقر اصلی پلیس استانبول



اخبار,حمله به مقر اصلی پلیس استانبول


اخبار بین الملل - حمله به مقر اصلی پلیس استانبول

پیشتر رسانه ها به نقل از مقامات استانبول هویت فرد انتحاری را یک زن انگلیسی زبان اعلام کرده بودند. «واسیپ شاهین» شهردار استانبول در این رابطه گفت پلیس در حال انجام تحقیق در مورد این فرد است. .

حملات انتحاری اینبار گریبانگیر تركها شد

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از سایت ترك خبر،رسانه های ترکیه با انتشار نخستین تصویر از عامل انتحاری انفجار در محله سلطان احمد استانبول از کشته شدن یکی از دو مجروح این حمله خبر دادند.
 حمله ای که امروز به شعبه پلیس توریستی محله سلطان احمد استانبول انجام شد، به کشته شدن یکی از دو مامور پلیس مجروح شده در آن انجامید.

پیشتر رسانه ها به نقل از مقامات استانبول هویت فرد انتحاری را یک زن انگلیسی زبان اعلام کرده بودند. «واسیپ شاهین» شهردار استانبول در این رابطه گفت پلیس در حال انجام تحقیق در مورد این فرد است.

همچنین تصویر عامل انتحاری که یک زن دارای پوشش است در اختیار رسانه ها قرار گرفت. فیلمی که از عامل این حمله در شبکه های تلویزیونی ترکیه به نمایش درآمده توسط دوربین های مداربسته و در لحظه وارد شدن وی به ساختمان پلیس به تصویر کشیده است.

گفتنی است در این انفجار دست کم دو نیروی پلیس مجروح و به بیمارستان منتقل شده بودند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحات جان باخته است.

 

اخبار بین الملل - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
حمله یک زن مسلح به مقر پلیس در استانبول!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله به مقر فرماندهی پلیس استانبول


در جریان حمله افراد مسلح به مقر فرماندهی پلیس در استانبول ترکیه یکی از مهاجمان کشته شده و یک تن دیگر به‌همراه دو افسر پلیس زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم: در جریان حمله افراد مسلح به مقر فرماندهی پلیس در استانبول ترکیه یک زن مهاجم کشته شده و یک فرد مسلح به‌همراه دو افسر پلیس نیز زخمی شدند.

این حمله تنها یک روز پس از حادثه گروگان‌گیری دادستان شهر استانبول از سوی اعضای یک گروه کمونیست ترک انجام شد. پس از این حادثه، نیروهای امنیتی ترکیه با انجام عملیاتی برای آزادسازی گروگان توانستند گروگان‌گیران را به قتل برسانند، اما دادستان این شهر که به گروگان گرفته شده بود نیز بر اثر جراحات وارده جان سپرد.