اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله به سفارت ایران در پاریس با تبر!


تعدادی از جدایی طلبان و منافقان با تبر و سنگ سفارت کشورمان را در پاریس هدف حمله قرار می‌دهند و این درحالی است که خبری از پلیس‌های فرانسوی نیست.

 تعدادی از جدایی طلبان و منافقان با تبر و سنگ سفارت کشورمان را در پاریس هدف حمله قرار می‌دهند و این درحالی است که خبری از پلیس‌های فرانسوی نیست.
 
دولت انگلیس و همپیمانان غربی این کشور درحالی حمله دیروز دانشجویان به سفارت این کشور را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و آن را برخلاف قوانین بین المللی نامیدند که بارها سفارت ایران در کشورهای غربی مورد حمله قرار گرفته و هیچ‌ یک از کشورها نسبت به این مسئله واکنشی نشان ندادند.

عده ای  از منافقان با برگزاری تظاهرات برای یکی از جدایی طلبان کرد که اعدام شده به سفارت حمله می‌کنندو شیشه ها را می‌شکنند و با تبر در سفارت را می‌شکنند و کسی نه آنها را دستگیر کرده نه مقاومتی می‌کند.

 گویا طرف فرانسوی ملزم به اجرای معاهده ژنو برای حفظ امنیت سفارت خانه های خارجی نبوده است.

این درحالی است که پیش از این در حمله تروریست ها به سفارت ایران در لندن در سال 1359 دو کارمند سفارت ایران به شهادت رسید با اینحال غرب هیچ واکنشی به این مسئله نداشت.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
فعالیت سفارت ایران در پاریس از سر گرفته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله افراد ناشناس به سفارت ایران در سوئیس



 

 

آسوشیتدپرس نوشت: پلیس پایتخت سوئیس دو نفر را به جرم پرتاب مواد آتش زا و سنگ به سفارت ایران بازداشت کرد.

بر اساس بیانیه پلیس، این حمله پس از ساعت 3 در روز چهارشنبه انجام گرفت و به سفارت ایران آسیبی نرسیده است.

این افراد ناشناس توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و پلیس در حال بازجویی از آنها و کشف مقاصد اصلی آنها است.

اسوشیتدپرس نوشت: سوئیس نقش میانجیگر را بین ایران و کشورهای غربی از قبیل آمریکا بازی کرده است..../انتخاب