اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله به اتومبیل نماینده سابق مجلس


روز جمعه (2 اسفند ماه) در حالی که داریوش قنبری نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم با اتومبیل خود در حال تردد در جاده ایلام به تهران بود، در حوالی بیستون مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت.

روزنامه اعتماد: روز جمعه (2 اسفند ماه) در حالی که داریوش قنبری نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم با اتومبیل خود در حال تردد در جاده ایلام به تهران بود، در حوالی بیستون مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت.

ایلنا نوشت: وی در این خصوص عنوان کرد که این فرد که به همراه چند اتومبیل در شانه خاکی جاده توقف کرده بود با دیدن اتومبیل من با یک وسیله تیز آهنی مثل چنگک به من حمله کرد و به برخی نقاط ماشین از جمله لاستیک آسیب رساند در اثر همین من از جاده منحرف شدم.

 قنبری با بیان اینکه من بارها در این جاده تردد داشتم و تاکنون چنین اتفاقی سابقه نداشته است، گفت: به‌رغم اینکه اتومبیلم با توجه به پنچر شدن لاستیک به سختی حرکت می‌کرد، اما از ترس فرد حمله‌کننده در شانه خاکی توقف نکردم و به هر زحمتی بود خود را به یک کیلومتر جلوتر و نخستین پلیس راه رساندم.

وی ادامه داد: با اعلام اطلاعات لازم به پلیس به همراه آنها با اتومبیل پلیس به همان محل رفتیم، اما دیگر فرد حمله‌کننده کنار جاده آنجا نبود. قنبری گفت: علاوه بر اعلام مساله به پلیس بیستون با ورود به تهران نیز این مساله را از طریق پلیس پیگیری کردم، آنها برای شناسایی فرد مورد نظر به من اطمینان دادند، امیدوارم با پیگیری پلیس دیگر شاهد این اقدامات در جاده‌های کشور نباشیم.


ویدیو مرتبط :
کنایه نماینده سلفی بگیر به اقدام نماینده ارومیه در مجلس در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس آلمان: حمله به ایران نقض قوانین بین‌المللی است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نماینده مجلس آلمان: حمله به ایران نقض قوانین بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان بوندس تاگ(پارلمان آلمان) حمله به ایران را اقدامی غیرعاقلانه و نقض قوانین بین‌المللی دانست.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری پرس‌تی‌وی، سخنگوی سیاست خارجی حزب سوسیال دموکرات آلمان در مصاحبه با خبرگزاری آلمان اظهار کرد: حمله به ایران به منزله نقض قوانین بین‌المللی بوده و اقدامی ناعاقلانه است.

«رولف موتزنیچ» همچنین به مقامات اسرائیلی درباره حمله به ایران هشدار داد و از دولت آلمان خواست مقامات تل‌آویو را به خویشتن‌داری دعوت کند.

این نماینده مجلس آلمان گفت: «آنجلا مرکل» صدراعظم آلمان و باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا باید درباره عواقب حمله به ایران به مقامات اسرائیل هشدار دهند و پیامدهای غیرقابل‌ کنترل و فاجعه‌بار آن برای کل منطقه را برای مقامات اسرائیل روشن کنند.

این سیاستمدار آلمانی گفت: مرکل باید به طور علنی و آشکار اعلام کند حمله پیشگیرانه اسرائیل علیه ایران نه قانونی و نه از لحاظ سیاسی معقول است./فارس