اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله اشرار برای ربودن دختران 2 خانواده


مزاحم تلفنی وقتی موفق به جلب رضایت از شاکیان نشد، با 5 نفر از دوستان شرورش قصد ربودن دختران این دو خانواده را داشتند که ناکام ماندند.

حمله اشرار برای ربودن دختران 2 خانواده

مزاحم تلفنی وقتی موفق به جلب رضایت از شاکیان نشد، با 5 نفر از دوستان شرورش قصد ربودن دختران این دو خانواده را داشتند که ناکام ماندند.

هفته گذشته مردی با حضور در شعبه 9 بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، از 6 عضو یک باند شرارت به اتهام سوءقصد به جان خود و دختر جوانش شکایت کرد. شاکی به بازپرس شوکت گفت: از چندی پیش مردی تلفنی برای من و خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌کرد و با تهدید از من پول می‌خواست و می‌گفت در غیر این صورت دختر جوانم را می‌رباید و دیگر اعضای خانواده ام را نیز می‌کشد. در پی مزاحمت‌های تلفنی، با حضور در مرکز پلیس تهران از مرد مزاحم شکایت کردم.ماموران پس از مدتی مخفیگاه او را در منطقه باغ‌فیض تهران شناسایی کردند و قصد دستگیری‌اش را داشتند که او پیش از حضور ماموران، فرار کرده بود.

ناکامی شرورها در ربودن دختر شاکی

شاکی ادامه داد: چند روز پیش نیز مردی راه من و دخترم را سد کرد و با عربده‌کشی گفت من همان مزاحم تلفنی‌ام که پلیس در تعقیبم است و بلافاصله 5 مرد که از همدستان مرد شرور بودند، به من و دخترم حمله کرده و ما را با چوبدستی زدند. مردان شرور با چاقو مرا به شدت زخمی کردند و با ربودن دخترم، قصد فرار از محل را داشتند که 2 نفر از پسران همسایه به کمکمان شتافتند. با بالا گرفتن درگیری میان آنها، وقتی مردان شرور متوجه شدند یکی از همسایه‌ها با پلیس تماس گرفته است، دخترم را به کناری انداخته و با 2خودرو متواری شدند.

در پی شکایت این مرد و آغاز تحقیقات، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مردان شرور صورت گرفت و آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

تماس تلفنی خبر از حمله اوباش می‌داد

جستجوهای پلیسی در این زمینه ادامه داشت تا این که روز گذشته مردی دیگر نیز با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از حمله 6 مرد شرور به پدر و دختری که در همسایگی‌شان زندگی می‌کنند، خبر داد و برای نجات آنها تقاضای کمک کرد.

ماموران با اعزام به محل حادثه در غرب تهران مشاهده کردند مردی میانسال و یک دختر جوان زخمی و بی‌هوش مقابل یک مجتمع مسکونی افتاده‌اند. آنها را به بیمارستان منتقل کردند و در ارتباط با حادثه‌ای که برایشان رخ داده بود، به تحقیق پرداختند. این حادثه نیز شبیه مورد قبلی بود.
مرد میانسال به پلیس گفت: از چندی پیش مردی غریبه تلفنی با خانه‌مان تماس می‌گرفت و با تهدید از ما می‌خواست مقدمات ازدواج او و دخترمان را فراهم کنیم، در غیر این صورت پس از کشتن دخترم، خودکشی می‌کند. در پی این مزاحمت‌‌ها، از مرد غریبه شکایت کردم. روز حادثه با شنیدن فریادهای دختری جوان، سراسیمه به خیابان آمدم و متوجه شدم 6 مرد جوان با چوبدستی دخترم را کتک زده و به زور قصد ربودن او را دارند.

ردپای مزاحم تلفنی در آدم‌ربایی ناموفق

شاکی درباره رهایی دختر جوان گفت: برای نجات فرزندم، با مهاجمان درگیر شدم که یکی از آنها با ضربه چوبدستی مرا نقش زمین کرد. همان موقع همسایه‌ها به کمکم شتافتند و با مهاجمان درگیر شدند که آنها با یک خودروی ون از محل دور شدند و...

در جریان درگیری با متهمان، یکی از آنها ادعا می‌کرد مزاحم تلفنی منزلم است و اگر به او رضایت ندهم، خانه‌ام را آتش می‌زند. در پی اظهارات وی، دختر او نیز گفته‌های پدرش را تایید کرد.

با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری معلوم شد تصاویر آنها با همان 6 مرد شروری که ماموران در تعقیب آنها هستند، مطابقت دارد. بنابراین گزارش، ماموران جستجوی ویژه‌ای را برای دستگیری متهمان آغاز کرده‌اند.

منبع: خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
مستند شکارچی دختران و زنان:ربودن دختران و زنان و بعد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله با شوکر به اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در حرم عبدالعظیم (ع)



 

 

 

حمله با شوکر به اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در حرم عبدالعظیم (ع)

 

در ادامه تحرکات ضدهاشمی در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، چند تن از اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با شوکر مورد حمله قرار گرفتند که روزنامه جمهوری اسلامی ماجرا را چنین روایت کرده است:

درحالی که تنها دو هفته تا انتخابات هیات رئیسه خبرگان باقی مانده است، تعرض به رئیس مجلس خبرگان رهبری توسط عناصر خودسر، حتی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت عبدالعظیم و در مراسم ترحیم هم کشیده شد!

پیش از ظهر سه شنبه درحالی که دو تن از فرزندان و تعدادی از اعضای خانواده آیت‌الله هاشمی برای برگزاری مراسم درگذشت یکی از بستگان خود در حرم حضرت عبدالعظیم حضور یافته بودند، پس از گذشت حدود 2 ساعت از آغاز مراسم و قرائت قرآن، دو نفر از نیروهای لباس شخصی هنگام خروج خانواده آیت‌الله هاشمی با منافق خطاب کردن آنها به یکی از دختران ایشان حمله کردند که با نزدیک شدن لباس شخصی‌ها به وی برادرزاده و خواهرزاده وی که او را همراهی می‌کردند درحالی که قصد داشتند مانع شوند، حمله کنندگان با شوکر آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در این حین محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که وی نیز جهت شرکت در مراسم ختم در حرم حضرت عبدالعظیم حضور داشت از لباس شخصی‌ها خواست نسبت به خانواده وی ایجاد مزاحمت نکنند که افراد مذکور با شعار مرگ بر هاشمی به فحاشی به وی مبادرت کرده و قصد درگیری با محسن هاشمی را داشتند که مردم حاضر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی که در طول مراسم با تسلیت گویی و تکریم به خانواده آیت‌الله هاشمی احترام گذاشته بودند مانع درگیری شده و ضمن اظهار نگرانی از خطرناک بودن عناصر لباس شخصی‌ها و اعلام قصد قبلی آنها برای ایجاد درگیری و اغتشاش، از خانواده آیت‌الله هاشمی با اصرار خواستند که نسبت به توهین این افراد بی‌تفاوت بوده و از محل حضور آنها فاصله بگیرند...../تحلیل:عصرایران