اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله اسرائیل به مقبره حضرت یوسف (ع)


نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به مقبره حضرت یوسف(ع) در شرق شهر نابلس یورش بردند.

باشگاه خبرنگاران جوان: نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز به همراه دهها شهرک نشین افراطی به مقبره حضرت یوسف (ع) در شرق شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد؛ جوانان فلسطینی برای مقابله با یورش نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان افراطی به مقبره حضرت یوسف (ع) در شرق نابلس تلاش کردند که در نتیجه درگیریهای شدیدی بین دو طرف رخ داد.

ارتش اسرائیل نیروهای جدیدی را در اطراف این مقبره مستقر و با ایجاد ایست های بازرسی تلاش کرد امنیت ورود و خروج شهرک نشینان به آن را تامین کند.


ویدیو مرتبط :
آشوب گری صهیونیستها در مقبره حضرت یوسف علیه السلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعرض اسرائیلی ها به مقبره حضرت یوسف


دها شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز -چهارشنبه- تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به مقبره حضرت یوسف در شهر نابلس تعرض کردند.

خبرگزاری ایلنا: دها شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز -چهارشنبه- تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به مقبره حضرت یوسف  در شهر نابلس تعرض کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به منظور تامین امنیت شهرک‌نشینان به شرق نابلس حمله کرده و بر روی پشت بام منازل فلسطینیان مستقر شدند.

در همین حال صدها شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز با چندین دستگاه اتوبوس به منظور ادای مراسم و آموزه‌های تلمودی وارد نابلس شده و به مقبره حضرت یوسف  تعرض کردند.

این اقدام شهرک‌نشینان صهیونیست در نهایت به درگیری شدید جوانان فلسطینی با آنها انجامید که طی آن صهیونیست‌ها با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند و شماری در این درگیری‌ها بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.