اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله اراذل و اوباش با قمه به بازیگر مشهور...


یکی از روزهای هفته گذشته حمید فرخ نژاد هنگامی که در اتومبیل شخصی خود بود، از سوی دو موتور سوار با قمه مورد حمله قرار گرفت.

افکار نیوز: یکی از روزهای هفته گذشته حمید فرخ نژاد هنگامی که در اتومبیل شخصی خود بود، از سوی دو موتور سوار با قمه مورد حمله قرار گرفت.



دو موتورسوار ناشناس در محدوده جردن تهران، به حمید فرخ نژاد، بازیگر معروف سینما و تلویزیون حمله کردند.

موتورسواران پس از حمله به وی وسایل شخصی او را به سرقت بردند. فرخ نژاد در این حادثه زخمی سطحی برداشت.


ویدیو مرتبط :
حمله اراذل اوباش به مطهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات حمله اراذل مسلح به بازیگر مشهور


این بازیگر سینما در پی اعلام خبر حمله اراذل مسلح به او با تایید آن، به خبرنگار سینمایی ، گفت: نمی‌دانم چه جوری این خبر رسانه‌ای شده اما متاسفانه صحیح است و این اتفاق چند روز پیش برای من افتاد.

خبرگزاری ایسنا: حمید فرخ‌نژاد خبر حمله اراذل مسلح را به خود تایید کرد.

این بازیگر سینما در پی اعلام خبر حمله اراذل مسلح به او با تایید آن، به خبرنگار سینمایی ، گفت: نمی‌دانم چه جوری این خبر رسانه‌ای شده اما متاسفانه صحیح است و این اتفاق چند روز پیش برای من افتاد.

وی افزود: متاسفم از اینکه شرایط به گونه‌ای است که در ساعت 12 ظهر یک روز کاری، در خیابان آفریقا مقابل چشمان مردم این اتفاق می‌افتد و نمی‌دانم مقصر اصلی، در این عدم امنیت برای شهروندان چه کسی است؟

فرخ‌نژاد با بیان اینکه پرونده این سرقت در اداره پنجم آگاهی تهران بزرگ در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: به هر حال من شانس رسانه‌ای شدن این موضوع را دارم اما تاسف من از این است که خیلی از شهروندان موارد مشابهی برایشان اتفاق می‌افتد و باید در سکوت، شاهد این اجحاف باشند و دستشان به هیچ جا وصل نیست و این مایه تاسف است.

حمید فرخ‌نژاد در جشنواره سی‌ویکم فیلم فجر به عنوان بازیگر برگزیده انتخاب شد.