اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمایت ۱۵میلیارد ریالی دولت از تیم والیبال


هیئت دولت عصر یکشنبه به ریاست دکتر روحانی، رئیس جمهوری تشکیل جلسه داد و پس از بحث و تبادل نظر اعضا، درباره مسائل و مباحث روز کشور تعدادی از پیشنهادهای دستگاههای اجرایی به تصویب رسید.

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت: هیئت دولت عصر یکشنبه به ریاست دکتر روحانی، رئیس جمهوری تشکیل جلسه داد و پس از بحث و تبادل نظر اعضا، درباره مسائل و مباحث روز کشور تعدادی از پیشنهادهای دستگاههای اجرایی به تصویب رسید.

در ابتدای این جلسه بانک مرکزی گزارشی درباره نقشه راه 1400 بانک مرکزی به هیئت وزیران ارائه داد. در این گزارش دلایل تدوین نقشه راه 10 ساله شبکه بانکی، مهار تورم و نقدینگی، نظارت موثر بر نظام پولی و مبارزه با فساد ، تحول در مفاهیم بانکداری و فناوری‌های نوین بیان شد.

نقشه راه تحول در نظام بانکی از طریق بازآرایی بانک مرکزی مطابق با الگوهای موفق جهانی و در چارچوب ساختار حقوقی و ملاحظات بومی کشور محقق گردیده و زمینه را برای ایجاد تحول اساسی در شیوه بانکداری و نظارت بر بازار پول و بانکداری مرکزی کشور رقم خواهد زد.

هیئت وزیران پس از استماع گزارش ضمن استقبال از برنامه‌ریزی انجام‌شده توسط بانک مرکزی بر اجرای کامل برنامه‌ها تا نیل به اهداف مورد نظر تاکید کرد.

همچنین با تصویب دولت ، مبلغ یکصد و نود و پنج میلیارد و ششصد و سه میلیون ریال اعتبار برای بازسازی تاسیسات زیربنایی خسارت دیده از سیل و توفان و تامین سود و کارمزد تسهیلات پرداخت‌شده به گلخانه‌داران خسارت‌دیده ناشی از خشکسالی طوفان و ریزگردها در استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

همچنین با تصویب دولت مبلغ پانزده میلیارد ریال برای حمایت و تشویق ورزشکاران، مربیان و کادر فنی تیم ملی والیبال در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

هیئت وزیران همچنین به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اجازه داد مبلغ پانصد و هشتاد میلیارد ریال از محل منابع داخلی در افزایش سرمایه صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیتهای معدنی مشارکت نماید.

اصلاح آیین‌نامه اجرایی بخشی از قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی از دیگر مصوبات جلسه هیئت دولت بود. بر اساس این آیین‌نامه واحدهای صنعتی موضوع آیین‌نامه اعم از موجود و جدیدالاحداث ملزم به رعایت معیارها و مشخصات فنی و استاندارد انرژی بوده و تمامی واحدهای فعال در همه حوزه‌های صنعت ( نفت، نیرو، معدن، کشاورزی، و سایر صنایع مشمول احکام این آیین‌نامه هستند.

همچنین وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظفند بر اساس گزارش سالانه سازمان ملی استاندارد بهای برق ، گاز و فرآورده های نفتی مصرفی را برای واحدهای صنعتی متخلف از رعایت معیارها، مشخصات فنی و استاندارد اجباری افزایش داده و به عنوان جریمه اخذ نمایند. نحوه محاسبه میزان جریمه ( افزایش بهای برق، گاز و فرآورده‌های نفتی مصرفی)به نسبت مازاد مصرف از تعرفه مصوب که در چهار گروه مصرف‌کنندگان تا 15 درصد از 15 تا 30 درصد، از 30 تا 45 درصد و بیش از 45 درصد بالاتر از معیار مصوب تقسیم‌بندی می‌شوند از 10 درصد تا 100 درصد تعرفه مصوب همان واحد متغیر است.


ویدیو مرتبط :
رپ زیبا برای حمایت از تیم والیبال -(خندوانه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه عجیب فدراسیون والیبال در مورد حمایت از تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی, فدراسیون والیبال

 

 اخبار ورزشی - اطلاعیه عجیب فدراسیون والیبال در مورد حمایت از تیم ملی

خرداد ماه 93 سالی تاریخی برای ورزش ایران است مهمترین تورنمنت فوتبال یعنی جام جهانی و دومین تورنمنت مهم والیبال یعنی لیگ جهانی برای ایران و ایرانی در حال آغاز شدن است.

به گزارش  جام جم ورزشی،از این رو همه برای موفقیت تیم های ملی ایران در میادین های سخت و بزرگ بسیج شده اند، از پیر و جوان گرفته تا هنرمند و وطن دوست همه و همه یک صدا نام ایران را فریاد می زنند. از این رو هنرمندان نیز وظایف مهمتری نسبت به دیگر اقشار جامعه دارند.


گروه هنرمندان حامی تیم ملی در جام جهانی و سرود رسمی برای تیم ملی فوتبال از جمله حمایت های جامعه ی هنری ایران برای سربلندی ایران اسلامی در سطح جامعه جهانی است. در آن سوی صحنه نیز تیم ملی والیبال لیگ جهانی را در پیش رو دارد، نبرد با برزیل صدرنشین رنکینگ اف ای وی بی و لهستان و ایتالیا کشور عاشقان والیبال کار بلندقامتان ایران را از لیگ جهانی سال پیش سخت تر کرده است.


تشکیل صفحه حمایت از تیم ملی والیبال در اینستاگرام و فیس بوک و حمایت همه ی ایرانیان از تیم ملی والیبال و اجرای دو آهنگ برای تیم ملی والیبال از جمله کارهای فرهنگی برای سربلندی سرو قامتان ایران در عرصه ی جهانی است.


بعد از پخش سراسری قطعه قهرمان ایرانی توسط حاد محضرنیا ،فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام نمود تیم ملی والیبال سرود رسمی ندارد چرا که این کار نه توصیه شده است نه تا به حال اتفاق افتاده است و در ادامه در این اطلاعیه ی ذکر شده است برداشت پوستر تیم ملی برای استفاده از ساخت کاور این موزیک اگر برای سواستفاده باشد پیگرد قانونی دارد. حال می توان گفت باید بهتر دید بهتر شنید و بهتر پیش به سوی الگوی جهانی رفت. درست است که فدراسیون والیبال به صورت رسمی خواستار ایجاد ترانه ی حمایت از تیم ملی نبوده است، اما باید پرسید که هر فردی برای حمایت از تیم ملی کشور خود به صورت رایگان اثری را خلق می کند و یا پوستری از تیم ملی وطن خود به در و دیوار فروشگاه یا مغازه خود نصب می کند مجرم محسوب می شود؟


مگر حمایت همین افراد والیبال ما را جهانی نکرد؟ مگر حمایت همین افراد باعث نشد تا حماسه مودنا به وجود بیاید؟ مگر حمایت همین افراد نبود که باعث شور و غرور ملی در کشور شد؟ مگر حمایت 15 هزار نفری مردم ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی نبود که باعث وحشت آلمان و صربستان از تیم ملی والیبال ایران شد؟


مسئولین محترم فدراسیون والیبال بهتر است به جای این نوع دفع کردن ها کمی به فکر جذب اقشار مردم جامعه باشند. بهتر است از فدراسیون فوتبال کمی یاد گرفت و الگو برداری کرد، فدراسیونی که محمد موسوی و سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال را برای حمایت از فوتبال این مرز و بوم به نشست حمایتی خود دعوت کرد. مسئولین محترم که خود بخشی از پیروزی های غرور انگیز تیم ملی والیبال را رقم زدید بیایید مهربان تر و با دید وسیع به جامعه خود نگاه کنید.


باید یاد آور شد که درست است لیگ جهانی بزرگ ترین تورنمنت والیبال نیست اما قهرمانی جهان نزدیک است و آن گاه باید با جان و دل پذیرای اقشار جامعه باشید چرا که قهرمانی والیبال جهان مساوی با جام جهانی فوتبال در رشته والیبال است باید عیار ایران در لهستان نشان داده شود.


لازم به ذکر است که تیم های ملی والیبال ایتالیا و لهستان هر ساله برای ورود به میادین بزرگ نشست بزرگ مردمی را برگزار می کنند و سرود رسمی سال این کشور ها نیز در آن نشست بزرگ برای نخستین بار اجرا می شود. در آخر باید گفت برزیل با تمام ستارگان خود به ایران می آید تا ایران سربلند با سروقامتانش میزبان زردپوشان سرزمین قهوه باشد .چه خوب است برای حمایت و جذب مردم پوستر ها و بنر هایی از این مسابقه ی بزرگ تاریخی در سطح تهران نصب شود چرا که برزیل رنکینگ یک فدراسیون جهانی است.
 اخبار ورزشی - جام جم ورزشی