اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمایت آیت الله موسوی اردبیلی از دولت


آیت الله ˈسید عبدالکریم موسوی اردبیلیˈ از مراجع تقلید گفت: عملکرد دولت تاکنون مطلوب و مورد رضایت بوده است.

ایرنا: آیت الله ˈسید عبدالکریم موسوی اردبیلیˈ از مراجع تقلید گفت: عملکرد دولت تاکنون مطلوب و مورد رضایت بوده است.

 ایت الله اردبیلی روز سه شنبه در دیدار حجت الاسلام 'داود نمازی' مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات، درقم اظهار داشت: باید تلاش شود مردم راضی نگه داشته شوند چون اگر مردم از دولت منتخبشان راضی باشد، این مهم نشانه توفیق دولت است.

وی با بیان اینکه مردم توقعاتی دارند که باید به آنها توجه شود، تاکید کرد: برخی ها فقط انتقاد می کنند. اینها گمان می کنند اگر خودشان در رأس کار باشند، کارها خوب پیش می رود، حال آنکه نقد باید سازنده باشد نه مخرب، یعنی نقد در کنار حمایت و کمک به دولت بیان شود.

آیت الله موسوی اردبیلی تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد دولت تاکنون مورد رضایت و خوب بوده است، البته اگر ما اشکال و نقدی داشته باشیم حتما مطرح می کنیم ولی عملکرد دولت تاکنون مطلوب بوده است.

حجت الاسلام داود نمازی با تجلیل از شخصیت علمی، سیاسی و انقلابی آیت الله موسوی اردبیلی، وی را جزو یاران صدیق امام راحل و از موثران در تاسیس حکومت اسلامی دانست.

وی به آیت الله موسوی اردبیلی گفت: شما از جمله مراجعی هستید که همواره تلاش کردید در خط اصیل اعتدال حرکت کنید و دیدار با جنابعالی که دارای تجارب و اندیشه های ارزنده ای هستید برای مجموعه مجریان کشور غنیمت است.


ویدیو مرتبط :
آیت الله موسوی اردبیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید آیت‌الله موسوی اردبیلی از دولت احمدی‌نژاد



اخبار,اخبارسیاسی,آیت‌الله موسوی اردبیلی

 

انتقاد شدید آیت‌الله موسوی اردبیلی از دولت احمدی‌نژاد

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، تأکید کرد: افرادی که در خصوص عملکرد موفقیت آمیز دولت در ۱۰۰ روز نخست کاری، مخالفت‌های غیر منطقی و نگاه غیر منصفانه داشته و ناشکری می‌کنند، از چشم ملت و علما می‌افتند.

به گزارش  ایلنا، آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، در دیدار سیدحسین هاشمی استاندار تهران و هیئت همراه که برای دیدار این مرجع تقلید به دفتر ایشان در قم آمده بودند، اظهار داشت: باید از فرصت خدمت به مردم بهترین استفاده را کرد.

وی افزود: باید مشکلات مردم در بخش‌های مختلف، به ویژه مشکل آلودگی هوا که اکنون مردم تهران با آن درگیر هستند، هر چه سریع‌تر برطرف شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه با مدیریت نادرست کشور در ۸ سال گذشته خسارت‌های فراوانی به کشور وارد شد، بیان داشت: واقعا وضعیت کشور به دلیل مدیریت نادرست کشور بسیار بد بود، تا اینکه خداوند به وسیله انتخابات ریاست جمهوری امسال، گشایشی را در امور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اکثریت افرادی که در دولت مشغول به کار شدند، ‌ آدم‌های خوبی هستند، اظهار داشت: البته نمی‌گوییم که همه افراد انتخاب شده برای کار در دولت، مطلوب واقعی هستند، اما هر کدام از این افراد را که می‌شناسیم، آدم‌های خوبی هستند و قصد دارند برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم کار کنند.

آیت الله موسوی اردبیلی با بیان اینکه افرادی که در خصوص عملکرد موفقیت آمیز دولت در ۱۰۰ روز نخست کاری، نگاه غیر منصفانه داشته و ناشکری می‌کنند، از چشم ملت و علما می‌افتند، تصریح کرد: متأسفانه گاهی شنیده می‌شود که منتقدان دولت، ‌ بی‌انصافی کرده و ناشکری می‌کنند و برای مثال در خصوص توافق هسته‌ای اخیر ایران با گروه ۱+۵ که واقعا دست آورد بزرگی بود، ‌ تعبیر به خوراندن جام زهر به ایران می‌کنند در حالی که خود این افراد در طول ۸ سال گذشته، علاوه بر اینکه هیچ دست آوردی نداشتند، مشکلاتی را برای مردم و کشور ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما از دوره دولت دکتر مصدق تاکنون که یادمان می‌آید، به یاد نداریم که به هیچ دولتی به اندازه دولت آقای دکتر روحانی فشار وارد کرده باشند، ‌ اما با وجود فشارهای مختلف، ‌ شاهد کارهای بزرگی از این دولت بودیم که نمونه بارز آن توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای گروه ۱+۵ بود.

این مرجعیت دینی در پایان سخنانشان، خطاب به استاندار تهران و دیگر مسئولان این استان، ‌ تأکید کرد: ‌ فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید و برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم کار کنید تا خدا هم شما را بیشتر کمک کند.

اخبار سیاسی - ایلنا