اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حل مشکل روحی در کنسرت خواننده مشهور!


لیدی گاگا در کنسرت های آینده تور خود امکان استفاده از خدمات مشاوره رایگان را برای طرفداران خود مهیا کرده است تا به این ترتیب به آن دسته از طرفداران خود که مشکل روحی دارند کمک کند.

آفتاب: لیدی گاگا در کنسرت های آینده تور خود امکان استفاده از خدمات مشاوره رایگان را برای طرفداران خود مهیا کرده است تا به این ترتیب به آن دسته از طرفداران خود که مشکل روحی دارند کمک کند.

این خواننده عجیب و غریب در تاریخ ۱۱ ژانویه تور کنسرتهای خود را در شهر ونکوور کانادا از سر گرفت .



او درصفحه شخصی خود در وب سایت تویتر نوشته است :"به کسانی که از حضور مشاوران و ارائه خدمات مشاوره تعجب کرده اند باید بگویم که این کار یک تجربه سرگرم کننده برای طرفداران من خواهد بود و آنها را بیشتر از قبل متحد خواهد کرد."

" در اتوبوس بورن بریو(شجاع متولد شو) که در محل اجرای کنسرت وجود دارد ، شما می توانید از مشاوره خصوصی متخصصان و کارشناسان و یا گفتگوهای گروهی درباره سلامت روانی، افسردگی ، خشم ، مدرسه و دوستان بهره مند شوید ."

" در این اتوبوس، غذا و بازیهای مختلف هم وجود دارد .... اتوبوس بورن بریو جایی است که در آن سلامت روانی و افسردگی بدون هیچ قضاوتی جدی گرفته می شود و کمکهای واقعی رایگان برای همه مهیاست."

"من احساس می کنم بیشتر بچه ها از اینکه بگویند مشکل روحی دارند خجالت می کشند و به همین دلیل دوست ندارند که از مشاوران کمک بگیرند ، بنابراین من می خواهم این تفکر غلطی که درباره مراجعه به مشاوران وجود دارد را تغییر دهم و این کار را به یک کار سرگرم کننده و جالب تبدیل کنم."


ویدیو مرتبط :
دختره مشکل روحی داره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل موهایم را عوض کردم تا مشکل روحی ام حل شود + عكس




 اخبار ورزشی  - عبدی؛
مدل موهایم را عوض کردم تا مشکل روحی ام حل شود + عكس

هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: «از اینکه نمی توانم تیمم را همراهی کنم، مشکل روحی پیدا کرده ام.»

به گزارش  جام نیوز، بهادر عبدی درباره مصدومیتش اظهار داشت: «واقعا شرایط برایم سخت است. من 14، 15 روز است با تیم تمرین نکرده ام و از این شرایط خسته شده ام. در 6 سال گذشته شاید 2 یا 3 بازی در ترکیب تیمم حضور نداشتم که آن چند بازی هم به دلیل محرومیت یا دواخطاره بودن بوده است. در چنین شرایطی واقعا برایم سخت است که نتوانم بازی کنم. با این حال فکر می کنم قسمتم این بوده و فقط امیدوارم خیلی زود برگردم. پزشکان تیم گفته اند 3، 4 روز دیگر تمرینات را شروع کنم اما واقعا نمی توانم طاقت بیاورم و از فردا در تمرینات حاضر می شوم.»

وی ادامه داد: «خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. تیم ما 4 هفته است شکست نخورده و این شرایط خوب است. امسال استیلی روح جنگندگی که زمان بازیگری خود در زمین داشت را به تیم راه آهن منتقل کرده و به نظرم در نیم فصل دوم شرایطمان بسیار بهتر از این هم خواهد شد.»

 عبدی درباره عکسی که در اینستاگرامش منتشر کرده و برخی رسانه ها به او بابت مدل موهای جدیدش ایراد گرفته اند، افزود: «من واقعا از اینکه نمی توانم تیمم را همراهی کنم، مشکل روحی پیدا کرده ام ولی فکر نمی کنم تغییر دادن مدل مویم ایرادی داشته باشم. من این کار را انجام دادم تا تنوعی به وجود بیاورم و شاید روحیه ام بهتر شود و نمی دانم چرا بعضی ها انتقاد می کنند.»
 

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی -   جام نیوز