اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حلقه نامزدی، جنایت مرد جوان لهستانی را ناكام گذاشت



 

 

چهره های ورزشی در تشییع احمد رضایی

 

 

یك زن لهستانی در جلسه دادگاه نامزدش برای هیات منصفه انگلیسی تشریح كرد كه چطور حلقه نامزدی اش پس از اینكه همسرش سعی داشت او را زنده به گور كند، جانش را نجات داده است.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میشلینا لواندوسكا در این دادگاه اعلام كرد كه نامزد ۲۵ ساله اش به اسم «مارسین كاسپرزاك» قصد كشتن او را داشته است.

زن جوان شرح حادثه را برای هیات منصفه دادگاه توضیح داد و گفت: نامزدم در خانه مان با تیغ به سوی من حمله كرد. بعد دست ها و پاهایم را با طناب بست و مرا داخل یك جعبه مقوایی گذاشت و بعد زیرزمین دفن كرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، میشلینا كه دو سال از نامزد خود بزرگتر است ادامه داد: من سعی كردم با لبه تیز حلقه نامزدی ام طناب ها را ابتدا از دست ها و بعد از پاهایم باز كنم. بعد جعبه را كه حدود ۱۰ سانتیمتر در زیر خاك دفن شده بود، پاره كردم و توانستم با كمك یك خودروی گذری خود را به خانه برسانم و موضوع را به پلیس خبر بدهم.

مارسین كه در پرونده دیگری به اتهام تلاش برای قتل یك مرد دیگر نیز نقش داشته هم اكنون در بازداشت به سر می برد.../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
جوان ناكام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد جوان قربانی جنایت هولناک برادر زن/ تشریح جنایت در جلسه دادگاه



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - مرد جوان قربانی جنایت هولناک برادر زن/ تشریح جنایت در جلسه دادگاه

مرد جوان که پس از قتل همسر صیغه ای خواهرش جسد او را به آتش کشیده بود در جلسه دادگاه به تشریح جنایت خود پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این پرونده مصطفی 27 ساله متهم است با همدستی خواهرش به نام زهرا دی ماه سال 91 همسر صیغه ای خواهرش را به قتل رسانده اند.
 
صبح امروز جلسه محاکمه متهمان در شعبه 74 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: مصطفی 27 ساله متهم به مباشرت در قتل عمدی امیر با ضربه چاقو جنایت بر میت و سرقت می باشد.
 
زهرا نیز متهم به معاونت در قتل و رابطه نامشروع است. با توجه به محتویات پرونده برای متهمان تقاضایی مجازات قانونی دارم.
 
در ادامه اولیای دم در جایگاه قرار گرفته و برای قاتل تقاضای قصاص کردند وکیل اولیای دم در شکایتش گفت: زهرا شب حادثه مقتول را به خانه اش دعوت کرده و در ادامه مصطفی او را با ضربه های چاقو به قتل می رساند.
 
در ادامه جلسه دادگاه قاضی عبداللهی با تفهیم اتهام به مصطفی از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم به قتل نیز اتهام قتل عمدی و جنایت بر میت را قبول کرد اما منکر سرقت شد.
 
او در تشریح قتل اظهار داشت: من نمی خواستم امیر را بکشم چند وقت قبل از قتل متوجه شدم مرد جوانی به خانه خواهرم رفت و آمد دارد به همین خاطر در مقابل خانه او کشیک دادم و یک روز وقتی مرد جوان از خانه خارج شد با وی درگیر شدم. مدتی بعد متوجه شدم دوباره مردی به آن خانه رفت و آمد دارد به همین خاطر شبانه وارد خانه شده و با مقتول رو به رو شدم. در حیات با هم درگیر شدیم که او مرا روی زمین انداخت و برایم چاقو کشید من هم از روی زمین یک چاقو برداشته و به آن چند ضربه به شکم و دست امیر زدم. امیر را سپس روی صندلی خودرو قرار داده تا به بیمارستان ببرم اما او در میان راه جان باخت. خیلی ترسیده بودم به همین خاطر چهار لیتر بنزین گرفته و جنازه را در حوالی همدان آتش زدم.
 
رئیس دادگاه: از ازدواج خواهرت با مقتول خبر داشتی؟
 
متهم به قتل: نه نمی دانستم.
 
رئیس دادگاه: در نزدیکی خانه شما دو بیمارستان قرار داشت چرا می خواستی مقتول را به کرج ببری؟
 
متهم به قتل: ترسیدم آنجا مرا کسی بشناسد. قصد داشتم او را تحویل اورژانس دهم و فرار کنم.
 
در ادامه این جلسه زهرا در جایگاه قرار گرفت و با انکار اتهاماتش گفت: هیچکدام از اتهامات را قبول ندارم. من و امیر صیغه نامه داشتیم و اتهام رابطه نامشروع درست نیست. من به مقتول علاقه داشتم و هیچوقت قصد کشتن او را نداشتم. پس از دفاعیات وکیل متهمان و آخرین دفاع مصطفی و زهرا قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران