اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حكم عجیب برای راننده زن احمق در آمریکا!


یك قاضی شهر كلیولند ایالت اوهایو راننده ای متخلف را به مجازاتی عجیب محكوم كرد تا دیگر مرتكب چنین تخلفاتی نشود.

جام جم آنلاین: یك قاضی شهر كلیولند ایالت اوهایو راننده ای متخلف را به مجازاتی عجیب محكوم كرد تا دیگر مرتكب چنین تخلفاتی نشود.

شینا هاردین راننده 32 ساله هنگام عبور از یك خیابان شهر كلیولند وقتی اتوبوس مدرسه را هنگام پیاده كردن دانش آموزان مشاهده كرد به جای اینكه طبق قانون اتومبیلش را متوقف كند تا دانش آموزان از اتوبوس پیاده شوند داخل پیاده رو شد و از اتوبوس سبقت گرفت.

راننده اتوبوس مدرسه از این تخلف آشكار شینا فیلم برداری كرد و لحظاتی بعد نیز یك اتومبیل گشتی پلیس به شینا دستور توقف داد.

فیلم تخلف رانندگی شینا در دادگاه به نمایش درآمد. قاضی دادگاه با مشاهده این مدرك آشكار، شینا را به مجازاتی عجیب اما عبرت انگیز محكوم كرد.

به حكم قاضی دادگاه خانم شینا هاردین هفته آینده باید مدت دو روز متوالی در كنار یك تقاطع پرتردد شهر كلیولند از ساعت 7.45 تا 8.45 صبح بایستد در حالی كه پلاكاردی را به گردن خواهد آویخت.

روی پلاكارد این متن نوشته می شود: " تنها یك احمق برای سبقت گرفتن از اتوبوس مدرسه با اتومبیل از پیاده رو عبور می كند".

همچنین گواهینامه رانندگی این زن مدت 30 روز توقیف شده و او باید مبلغ 250 دلار هزینه دادگاه را بپردازد.

شاید تحقیر شدن در ملاعام به این راننده عجول بیاموزد كه 30 ثانیه توقف بهتر از به خطر انداختن جان دانش آموزان و عابران است.


ویدیو مرتبط :
حكم عجیب برای راننده متخلف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت عجیب زن راننده در شهریار! +عکس


یک خانم به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی در شهریار حین رانندگی به شدت با دیوار یک باغ برخورده می‌کند.

افق: یک خانم به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی در شهریار حین رانندگی به شدت با دیوار یک باغ برخورده می‌کند.

 ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه ۴۰۱ شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو ال ۹۰ به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با دیوار باغ کشاورزی برخورد نموده که منجربه تخریب دیوار و مصدوم شدن دو سرنشین خودرو گردیده بود.

که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم که مادر و دختر بودند با همکاری اورژانس ۱۱۵ شهریار به بیمارستان انتقال و خودرو مذکور به پارکینگ منتقل گردید.