اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حكم اعدام 2 نفر به دلیل اصرار در شرب خمر


دو نفر كه برای سومین بار مرتكب استفاده از مشروبات الكلی شده بودند و در دو مرتبه گذشته حد شرب خمر در مورد آنها اجرا شده بود، محكوم به اعدام شده ‏اند.

خبرگزاری ایسنا: رییس كل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینكه در جرائم مربوط به مشروبات الكلی به هیچ وجه در تعقیب، محاكمه و مجازات ارفاق نمی‌كنیم و حتما مرتكبین این جرائم را به اشد مجازات محكوم خواهیم كرد، گفت: دو نفر كه برای سومین بار مرتكب استفاده از مشروبات الكلی شده بودند و در دو مرتبه گذشته حد شرب خمر در مورد آنها اجرا شده بود، محكوم به اعدام شده ‏اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن شریعتی در نشست خبری كه به مناسبت هفته قوه‌قضائیه برگزارش ده بود افزود: پس از تایید این حكم در دیوان عالی كشور اكنون در حال فراهم كردن مقدمات اجرای حكم هستیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با پرونده تجاوز به عنف شهرستان قوچان گفت: رای این پرونده صادر شده است، اما هنوز به مرحله قطعیت نرسیده است.


ویدیو مرتبط :
شرب خمر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام 2 نفر در رشت به دلیل تجاوز به هشت زن و دختر



اخبار حوادث - اعدام 2 نفر در رشت به دلیل تجاوز به عنف

2متجاوز به عنف امروز در زندان مرکزی رشت اعدام شدند.

مدیر روابط عمومی دادگستری گیلان اعلام کرد: این 2 مرد به جرم تجاوز به هشت زن و دختر صبح امروز اعدام شدند.

رحیمی افزود : متهمین حدود 2 سال پیش ، با قفل کردن در خودرو ، دختران و زنان را به دام خود می انداختند .
اخبار حوادث -  واحد مرکزی خبر