اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حقیقی:‌ سونامی پرسپولیس را بُرد


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حاشیه مثل سونامی وارد تیم ما شد و پرسپولیس را با خودش بُرد.

خبرگزاری فارس: رضا حقیقی درباره آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به روند خوبی که تا اواسط فصل پیش رو داشتیم اما متأسفانه حاشیه‌های بیرونی مانند یک سونامی وارد تیم شد و تیم را کمی از اهداف خودش دور کرد.

وی افزود: ما اگر تصمیمی در خصوص اعتصاب و این موضوعات گرفتیم همه دسته جمعی بوده و هیچ کس به نظر من اندازه دایی و بازیکنان از مشکلات ما خبر ندارد و نمی‌داند وضعیت ما چیست.

حقیقی تاکید کرد: باز هم می‌گویم اعتصاب ما کار تیمی بوده و باید به این تصمیم احترام گذاشت چون شرایطی پیش آمده بود که مجبور بودیم این کار را انجام دهیم اما متأسفانه برخی‌ها الان آمده‌اند و می‌خواهند سر ما منت بگذارند اما آقایان همه این بازیکنان عاشق پیراهن پرسپولیس بودند و بدون هیچ منتی به این تیم آمدند. در فوتبال حرفه‌ای هم امری طبیعی است که یک بازیکن برای فوتبالش برنامه‌ریزی می‌کند، برای زندگی‌اش چارچوب درست می‌کند و سپس در یک تیم به میدان می‌رود.

حقیقی خاطر نشان کرد: این بازیکنان پرسپولیس بهترین‌ها هستند. اگر در پرسپولیس بازی نمی‌کردند قطعا در خارج از کشور بودند اما عاشق پرسپولیس بودند و کار خود را دنبال می‌کردند. اصلا این بازیکنان با همین قراردادها می‌توانستند در تیم‌های دیگر نیز بازی کنند و همین پول را بگیرند پس منتی سر ما نگذارید و لطفا ما را رودرروی هواداران قرار ندهید. هر فوتبالیستی طبق قراردادش برای زندگی خود برنامه‌ریزی می‌کند و این چیز عجیبی نیست.

هافبک قرمز‌پوشان خاطر نشان کرد: شما فراموش نکنید پرسپولیس در رده دوازدهم جدول بود و با تلاش همین بازیکنان امسال توانست خودش را بالا بکشد. باید این را بدانید خود من از دیناموکیف اوکراین پیشنهاد داشتم و حتی این نامه به باشگاه هم آمد اما موقع رفتن نبود. سیدجلال حسینی پیشنهاد میلیاردی خود را از قطر جواب منفی داد، خلعتبری به خاطر نام خلیج همیشه فارس امارات را رها کرد، پول را کنار زد و به فوتبال ایران آمد تا در پرسپولیس به این تیم خدمت کند. پس این بازیکنان همه تعصب دارند و بهتر است زیاد دنبال برخی مسائل نباشیم. من این را می‌گویم که این تیم با این شرایط واقعا خوب نیست که پول بلیت هواپیمایش را خودش جمع کند و بازیکنان بدهند.

وی یادآور شد: اصلا حرف من اینجاست چرا هیچ کس به استقلال نمی‌پردازد. مگر آنها بدهی ندارند و نمی‌خواهند خصوصی شوند. همه به پرسپولیس گیر داده‌اند. ما 4 بازی حساس داریم و باید 12 امتیاز را بگیریم تا حداقل سهمیه لیگ آسیا را کسب کنیم. الان هم بچه‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند تا به این هدف خود برسند اما باید این را بدانید ما متأسفانه امسال آرامش لازم را نداشتیم و تمام برنامه‌هایمان به هم خورد البته همین جا، جا دارد از قدوسی روابط عمومی باشگاه نیز تشکر کنم که تمام حقایق را در برنامه 90 گفت و جا دارد همین جا از ایشان تشکر کنم. ما الان باید فقط آرامش‌مان را بهم نزنیم چون برخی‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد تا انشاء‌الله به آسیا برویم.

حقیقی در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال نیز گفت: من فعلا در این باره حرفی ندارم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که برخی رسانه‌ها اعلام کردند مشکل ماشین بازیکنان حل شده، گفت من از رویانیان تشکر می‌کنم که مشکل برخی از همبازی‌های من را حل کرد و شرایط کمی بهتر شد چون همه فکرها مشغول بود و بچه‌ها تهدید می‌شدند. خوشحالم با این کار آرامش به تیم ما اضافه شد اما راستش را بخواهید مشکل ماشین من مانده و برایم دردسرساز شده است.

وی افزود: من به خاطر نیاز مالی من ماشین داده شده را فروختم اما هر روز خریدار درب منزل من می‌آید و تلفن می‌زند تا سند ماشین را بگیرد و این اصلا خوب نیست. رویانیان زحمت کشیده اما این خوب نیست یک نفر هر روز درب خانه من باشد و به من زنگ بزند تا سند ماشینش را از من بخواهد. من الان باید تمرکزم روی جام جهانی و پرسپولیس باشد و نه سند ماشین اما می‌دانم انشاء‌الله با درایت رویانیان این مشکل هم خیلی زود حل خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
معنای واقعی مذاکرات بُرد - بُرد (آخر خنده):)))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بان پرسپولیس تغییر رشته می دهد مشت حقیقی بر صورت عادل!



 

دروازه بان پرسپولیس تغییر رشته می دهد مشت حقیقی بر صورت عادل!

 

 

علیرضا حقیقی در پایان مسابقه پرسپولیس الوحده با مشت صورت عادل دروازه بان رقیب را نوازش داد.به نظرمی رسد او با تکرار این حرکت که قبلا نیز نمایشش داده بود می خواهد همه را متوجه عزم جزمش در تغییر رشته کز فوتبال به بوکس کند. البته ااین میوه، محصول تیم دایی و کاشانی بود؛ زندگی در جایی فرسخ ها دور از جام ودرست در قلب لمپنیسم.

 

پرسپولیس همانطور که نتوانست از سد شهرداری تبریز بگذرد مقابل الوحده امارات هم متوقف شد تا تا تا دایی در جملاتی جدید و بهانه ای بدیع بگوید؛ چون در کنفدارسیون فوتبال آسیا آدمی نداریم آقای نیشیمورای ژاپنی(داوری در حد فاینال جام جهانی) حق ما رو به نفع اعراب می خورد!

اما سوای بهانه های تکراری دایی ، موضوع اصلی مشت جانانه ای بود که علیرضا حقیقی پس از سوت پایان بازی حواله صورت صورت دروازه بان نگون بخت الوحده کرد...کاری که علی آقا در آن متخصص شده!.../سایت گل