اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حقوق 87 میلیون تومانی مدیر ارشد دولتی!



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,طیب نیا

روز گذشته خبری مبنی بر دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی همراه با فیش حقوقی آنها منتشر شد که واکنش‌های گسترده ای به دنبال داشت.

به گزارش تسنیم این فیش های حقوقی نشان می داد، تنها سه مدیر ارشد بیمه مرکزی 180 میلیون تومان حقوق می گیرند و حقوق تنها یک نفر 87 میلیون تومان بود.

وام ضروری 400 میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری 4 میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده 33 میلیون تومانی و برخی ارقام عجیب و قریب دیگر در این فیش‌های حقوق به چشم می خورد.

خبرنگار ما مطلع شد، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور بررسی موضوع دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی را صادر کرد تا در صورت اثبات صحت خبر، ضمن اصلاح پرداخت‌ها با تخلفات احتمالی هم برخورد شود.

پیش از این احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرام خود روایتی از مسئول دولتی که ماهانه 35میلیون تومان حقوق می‌گیرد منتشر کرده بود.

 


ویدیو مرتبط :
پایان نامه ارشد رشته حقوق : تملک اراضی توسط سازمان‌های دولتی و تعارض آن با حق...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب حقوق 25 میلیونی یک مدیر دولتی



اخبار ,اخبار اجتماعی ,حقوق مدیرعامل صندوق بازنشستگی

 

اخبار اجتماعی - تکذیب حقوق 25 میلیونی یک مدیر دولتی

اداره کل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری در پی انتشار خبر دریافت حقوق 25 میلیون تومانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد: این اخبار به هیچ وجه صحت نداشته و تکذیب می شود.

در این اطلاعیه آمده است متاسفانه برخی از افراد با بد اخلاقی که منافع حزب و گروهی آنها در خطر قرار گرفته و عمدتا افرادیکه با رد صلاحیت شده اند وابستگی به جریانهای سیاسی خاصی دارند با انتشار اخبار کذب و غیر واقعی سعی دارند با ایجاد نگرانی و برهم زدن آرامش بازنشستگان تصویری یاس آلود در فضای مجازی جامعه منتشر کنند.

از سوی دیگر انتشار سوابق هویتی افراد در فضای مجازی با توجه به اینکه در شرایط کنونی به دلیل پیشرفتهای فن آوری و تکنولوژی امکان پذیر است برخی افراد مغرضی ناآگاهانه و بدور از اخلاق رسانه ای تلاش دارند از طریق سایت مطالب و اطلاعات نادرست ساختگی را منتشر کنند تا از این طریق حیثیت و اعتبار و جایگاه صندوق بازنشستگی را مخدوش کنند و به اهداف و مقاصد خود دست یابند.

در این اطلاعیه آمده است صندوق بازنشستگی کشوری براساس قوانین جاری کشور و در راستای صیانت از حیثیت اجتماعی کارکنان این مجموعه و جلوگیری از اقدامات تخریبی و غیر اخلاقی برخی پایگاههای اطلاع رسانی، اقدامات حقوقی از طریق مراجع ذیصلاح را انجام داده و در حال پیگیری است.

اخبار اجتماعی - مهر