اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حقوق امام جماعت مکه چقدر است؟


امام جماعت سابق مسجد الحرام در یک مصاحبه تلویزیونی از مقدار دستمزد امامان و خطبای مسجد الحرام و مسجد نبوی پرده برداشت.

پایگاه خبری شبکه العالم: امام جماعت سابق مسجد الحرام در یک مصاحبه تلویزیونی از مقدار دستمزد امامان و خطبای مسجد الحرام و مسجد نبوی پرده برداشت.

«عادل الکلبانی» در یک برنامه تلویزیونی گفت که دستمزد امامان حرم مکه و حرم نبوی یکسان است و این امر برای مؤذنها نیز به همین ترتیب است.

وی افزود: هرکدام از امامان حرمین ماهانه 8200 ریال (سعودی) حقوق دریافت می کنند.

حقوق ماهانه هرکدام از مؤذن ها نیز 5 هزار ریال سعودی است.


ویدیو مرتبط :
گریه تاثیر گذار امام جماعت مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرحِ جنجالی امام جماعت سابق مکه درباره قرآن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امام جماعت سابق حرم مکه، قرآنی سفید منتشر کرد که خواننده، خودش باید آن را بنویسد.

به گزارش آریا به نقل از شبکه العالم، "عادل الکلبانی" با ارائه طرح "قرآن سفید" از دارندگانِ آن خواست شخصاً آن را کتابت کنند تا بعد از مرگشان یادگار بماند.


به نوشتۀ وبگاه شبکه سی.ان.ان، الکلبانی با انتشار ویدیویی، در دفاع از طرح خود گفت: این طرحِ جدید حداقل از نظر من بسیار عالی است، من شخصاً قرآن را می نویسم و واژه هایش را ترسیم می کنم و قرآنی به خط خودم خواهم داشت، حالا فکر کنید که چنین قرآنی از شما به جا بماند و فرزندانتان آن را بیابند. علاوه بر آن، نوشتنِ قرآن به حفظِ آیات و همچنین شناخت رسم الخط قرآن کمک می کند.


الکلبانی سپس تصاویری از قرآنِ سفید را در صفحه اش بر روی تویتر منتشر کرد و نوشت: این، یک قرآن سفید است تا از روی قرآن اصلی، شخصاً آن را بازنویسی کنی، تا بعد از تو، برای دیگران به یادگار بماند.


امام جماعت سابق حرم مکه، در پیامی دیگر در واکنش به کسانی که از این طرح انتقاد کرده و از احتمال تحریف شدنِ قرآن به سبب نوشته شدن توسط افراد غیرمتخصص سخن رانده اند، نوشت: اولاً: قرآن را نمی توان تحریف کرد؛ ثانیاً: این یک قرآن شخصی خواهد بود، نه قرآنی برای انتشار یا حتی هدیه دادن به دیگران.