اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور 4 زندانی در مزرعه احمد نجفی! +عکس


مجموعه تلویزیونی «شب شیشه‌ای» به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی از شنبه هفته آینده در شش قسمت روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود.

شبکه ایران: مجموعه تلویزیونی «شب شیشه‌ای» به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی از شنبه هفته آینده در شش قسمت روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود.



احمد نجفی، کامران تفتی، مهدی سلوکی، شهرام عبدلی، یاسمینا باهر، حسام بیگدلو، سارا خوئینی ها، داریوش سلیمی، بیژن پیشدادی، عباس موسوی، آزیتا ترکاشوند، سید امیر کلوری، شیما رستگاری و علیرضا مسعودی بازیگران این سریال هستند.



«شب شیشه ای» داستان زندگی مهندس سیاوش احمدی را روایت می کند که در اثر یک اشتباه، پسرش را خلافکار دانسته و او را از خود می‌راند. پسر او بر اثر حادثه‌ای جان خود را از دست می‌دهد و او پس از مرگ پسرش حقیقت را می فهمد.

به توصیه یکی از دوستانش که قاضی دادگستری است او تصمیم می‌گیرد چهار زندانی به نام های عادل (تفتی)، کامران (سلوکی)، بابک (بیگدلو) و بهزاد (مسعودی) که ماه‌های آخر محکومیت خود را می‌گذرانند به مزرعه خود بیاورد تا در آنجا ادامه محکومیت خود را بگذرانند، اما این تازه شروع ماجرا است... .




مجموعه «شب شیشه ای» از شنبه شب ساعت 20.45 از شبکه سه سیما روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و ساعت 14.30 روز بعد تکرار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
محفل انس باقرآن درشهرگیوی حضور استاد احمد شحات احمد سید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تمرین سرخپوشان با حضور دنیزلی/ عکس


اولین تمرین سرخپوشان با حضور دنیزلی