اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی


حدود 30 هزار تماشاگر برای تماشای دیدار استقلال برابر اف‌سی‌سئول به ورزشگاه آزادی آمده‌اند و تعداد آنها رو به افزایش است.

خبرگزاری ایسنا: حدود 30 هزار تماشاگر برای تماشای دیدار استقلال برابر اف‌سی‌سئول به ورزشگاه آزادی آمده‌اند و تعداد آنها رو به افزایش است.

در حالی که کمتر از دو ساعت به دیدار تیم‌های استقلال و اف‌سی‌سئول کره‌جنوبی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، نزدیک به 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

در حال حاضر خیابان‌های منتهی به درهای ورودی به ورزشگاه آزادی شاهد ترافیک روانی است و تماشاگران بدون هیچ‌گونه مشکلی وارد ورزشگاه می‌شوند.

ناظران و نماینده AFC ساعت 17:15 به همراه داوران این دیدار وارد زمین ورزشگاه آزادی شدند و آخرین شرایط برگزاری بازی را بررسی کردند.

اتوبوس حامی اف‌سی‌سئول زودتر از استقلالی‌ها وارد ورزشگاه آزادی شد. یک ربع بعد و در ساعت 17:20 کاروان استقلال وارد ورزشگاه آزادی شده و به رختکن تیم میزبان رفتند.

چند تن از هواداران استقلال که در طبقه دوم ورزشگاه نشسته‌اند، پارچه بزرگی به همراه خود آورده‌اند که روی آن نوشته شده «میریم فینال».

دو خبرنگار کره‌ای از دو ساعت پیش از شروع بازی در جایگاه خبرنگاران نشسته‌اند.


ویدیو مرتبط :
حضور یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور 2 هزار نفر در ورزشگاه آزادی


حدود دو هزار نفر برای تماشای دیدار استقلال - تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که نزدیک به 4 ساعت به آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز باقیمانده حدود دو هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

با توجه به ازدحام جمعیت، مسئولان ورزشگاه آزادی درهای ورزشگاه را از ساعت 12 باز کردند تا تماشاگران بیرون نمانند. نیمی از تماشاگران را هواداران استقلال و نیم دیگر را تماشاگران تراکتورسازی تشکیل می‌دهند.

این دیدار در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر ساعت 18 برگزار می‌شود.