اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور یک زن کاملا برهنه در متروی اطریش همه را شوکه کرد +عکس



مسافران یکی از خطوط شهر وین شاهد حضور یک زن کاملا برهنه بودند که جز یک جفت پوتین چرمی چیز دیگری به تن نداشت.

زن کاملا برهنه , اخبار حوادث

مسافران هنگامیکه این زن برهنه را دیدند که وارد مترو شد و در چند قدمی آنها در وسط واگن ایستاد شوکه شدند. او هیچ واکنشی به کسانی که از او عکس و فیلم میگرفتند نشان نداد و به نظر نمیرسید از این جریان ناراحت شده باشد. او بدون اینکه با کسی صحبتی داشته باشد و یا کلمه ای حرف بزند و یا حتی واکنشی به حرفها و حرکات اطرافیان داشته باشد چند ایستگاه بعد از واگن پیاده شد.
در حال حاضر با پخش شدن تصاویر این زن مسئولان مترو و پلیس شهر وین در صدد یافتن وی و یا دانستن هویتش هستند . یک نشریه اعلام کرده است این زن خودش را معرفی کرده و علت این کار عجیبش را توضیح داده است اما به نظر میرسد این حرف تنها یک شایعه باشد.

زن کاملا برهنه , اخبار حوادث

یک شاهد میگوید :من نمیتوانم باور کنم که یک زن با این وضعیت در یک مکان عمومی دیده شود. با دیدن او واقعا حیرت زده شدم . او حتی در مقابل عکس گرفتن دیگران عکس العملی نشان نداد و درواقع میتوان گفت جلوی دوربین ها ژست هم میگرفت.
بیشتر شاهدان این صحنه علاوه بر شوکه شدن نگران این زن بودند که در سرمای اطریش برهنه در خیابانها حضور پیدا کرده بود.
به هرحال تا کنون نام و نشانی از این زن پیدا نشده است  و حضور او هنوز همانند یک معمای حل نشده ذهن اکثر مردم پایتخت اطریش را به خود مشغول کرده است.
منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
مرد کاملا برهنه در زمین فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه بر فراز شهر ساحلی +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه و باردار بر فراز شهر ساحلی انتقادات بسیاری را به همراه داشته است.

مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه

این مجسمه "حقیقت" نام دارد و وزن آن چیزی در حدود 25 تن و از جنس برنز است که قرار است مدت 20 ساحل در یک شهر ساحلی در انگلستان قرار گیرد. مقامات این شهر تا کنون بیش از 100 انتقاد از سوی شهروندان دریافت کرده ان دکه این اثر هنری را زشت و ناپسند و نفرت انگیز توصیف کرده اند.

این مجسمه برنزی تندیس یک زن باردار است که یک شمشیر در دست دارد . صدها نفر از ساکنان این شهر برای بازدید از مراحل نصب این مجسمه به اسکله آمده بودند. مرحله جمع آوری و نصب این مجسمه بیش از 7 روز به طول انجامید.

طرفداران این اثر هنری آن را " تمثیل مدرن از حقیقت و عدالت" نامیده اند در صورتیکه اکثر شهروندان آن را نفرت انگیز و زشت توصیف کرده اند. یک نیمه اندام این مجسمه ماهیچه ها و عضلات این زن را به نمایش گذاشته است که باعث شد منتقدان آن را به عنوان یک ایده عجیب تلقی کنند.

مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه

به محض اینکه مجسمه بر فراز شهر قرار گرفت مردم منطقه عکس آن را در اینترنت به نمایش گذاشتند وبه تبادل نظر در مورد آن پرداختند . خیلی ها معتقدند لزومی در برهنه نشان دادن یک زن باردار وجود ندارد.

مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه

این مجسمه جایگزین تندیس فرشته شمال شده است که از سال 1998 در این منطقه قرار داشت./ گروه خبری پرداد