اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور چند روزه میرحسین موسوی در بیمارستان



اخبار,میرحسین موسوی

حضور چند روزه موسوی در بیمارستان
تكذیب گمانه‌زنی‌ها و شایعات درباره موسوی

میرحسین موسوی که طی چند روز گذشته برای ادامه درمان ناشی از عارضه قلبی و انجام معاینات پزشکی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، با طی شدن فرایند درمان به خانه بازگردانده شد و خانواده ایشان برخی گمانه‌زنی‌‌ها و شایعات در فضای مجازی را تکذیب کردند.

مهندس موسوی طی روزهای گذشته به منظور انجام معاینات پزشکی و طی کردن بخشی از فرایند درمان در بیمارستان بستری شده بود، پس از بررسی آزمایشات و معاینات و تایید پزشکان مبنی بر سلامت جسمی به منزل خود كه در آن به همراه همسرش حبس خانگی می‌باشند منتقل شد.

بنا به گزارش‌ها، نتیجه آزمایش‌ها و معاینات و چکاپ نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس در بیمارستان بر اساس نظر پزشکان، رضایتبخش و حاکی از سلامت وی است. پزشکان معالج موسوی در مدت بستری از پزشکان معتمد خانواده انتخاب شده بودند. به گزارش بهارنیوز و به نقل از سایت نزدیك به مهندس موسوی، در روزهای حضور وی در بیمارستان، زهرا رهنورد نیز در کنار همسرش حضور داشت و سایر اعضای خانواده نیز امکان ملاقات روزانه را با ایشان داشتند که پس از محرومیت‌های چند ماهه‌ی برخی اعضای خانواده از ملاقات امکانی قابل توجه بود.

مسوولان همچنین وعده داده‌اند ملاقات‌های دختران موسوی و رهنورد با پدر و مادر خود تداوم داشته باشد. خانواده موسوی نیز در این مدت از رفتار مسئولان در مقایسه با گذشته ابراز رضایت کرده‌اند. همچنین خانواده‌ی میرحسین و رهنورد، برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در فضای مجازی درباره ی مکان‌های مختلف بستری شدن میرحسین و برخی بیماری‌های ذکر شده را تکذیب کردند./سایت بهارنیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
آخرسوتی.میرحسین موسوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور میرحسین موسوی در بیمارستان



اخبار, حضور میرحسین موسوی در بیمارستان


اخبار سیاسی - حضور میرحسین موسوی در بیمارستان

یکی از دختران میرحسین موسوی در شبکه های اجتماعی خبر داده که پدرش امروز (سه شنبه) به بیمارستان برده شده است.

به گزارش انصاف نیوز، میرحسین موسوی هر از گاهی برای رسیدگی و بررسی های پزشکی به مراکز درمانی می رود؛ البته تصمیم درباره ی انتقال وی قاعدتا در اختیار خود وی نیست. موسوی از بهمن سال 89 در حصر خانگی به سر می برد.

پس از انتشار خبر حضور امروز در بیمارستان، شایعات بسیاری درباره ی وضعیت وی در شبکه های مجازی انتشار یافته است. این در حالی است که هیچ نشانه ای برای تایید شایعات وجود ندارد.

پس از روی کار آمدن دولت جدید، بخشی از هواداران روحانی به کررات از وی خواسته اند که زمینه ی رفع حصر از آقایان موسوی و کروبی را فراهم کند.

در این مدت وضعیت آقای کروبی تا حدی تغییر کرده و وی حدود سه ماه پیش از محلی که نگه داری می شده به منزل خود منتقل شد. به گفته ی نزدیکان وی، در وضعیت جدید، ماموران در طبقه ای مجزا از کروبی هستند و لذا او در وضعیتی بهتر قرار دارد.

در صورت دریافت اخبار تکمیلی، متعاقبا منتشر خواهد شد.

اخبار سیاسی - انصاف نیوز