اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور چندباره سفیر ایران در صنعا در خانه ی علی عبدالله صالح



ادعای رسانه های عربی:

حضور چندباره سفیر ایران در صنعا در خانه ی علی عبدالله صالح

جان برنان، مشاور ارشد ضد تروریزم اوباما به دولت یمن پیشنهاد تشکیل یک واحد اطلاعاتی برای زیر نظر داشتن فعالیت های ایران در یمن را کرده است

 

 ,سفیر ایران در یمن,دیدار سفیر ایران در یمن با صالح,علی عبدالله صالح,اخبار,اخبار سیاسی

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه های عربی مدعی دیدار چندباره سفیر ایران در یمن با علی عبدالله صالح شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، یمن پست نوشت: "خانواده ی علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن با سفیر ایران در صنعا چندین بار دیدار کرده است"

این نشریه نوشت: "چندین جلسه بین خانواده ی صالح و سفیر ایران برگزار شده است که خانواده ی رئیس جمهور سابق یمن به دنبال متقاعد کردن ایران برای ارتباط با روسیه و چین در جهت جلوگیری از تصویب تحریم خانواده و وابستگان علی عبدالله صالح بوده است"

یمن پست در ادامه نوشت: "جان برنان، مشاور ارشد ضد تروریزم اوباما به دولت یمن پیشنهاد تشکیل یک واحد اطلاعاتی برای زیر نظر داشتن فعالیت های ایران در یمن را کرده است"

در پایان این گزارش آمده است: "ایران فعالیت های خود در یمن را با حمایت از گروه های انقلابی و برخی از شخصیت های سیاسی افزایش داده است"

این در حالی است که سایت خبری "بیکیا مصر" به نقل از برخی از اعضای حزب الاصلاح نوشت: "در طول هفته ی گذشته، سفیر ایران هر روز به خانه ی علی عبدالله صالح رفته و با او دیدار کرده است/انتخاب


ویدیو مرتبط :
مستندی درباره علی عبدالله صالح - عربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله سعودی ها به خانه «علی عبدالله صالح»


جنگنده های ارتش عربستان در آخرین ساعات قبل از اعلام آتش بس مؤقت، خانه رییس جمهور سابق یمن را مورد هدف قرار دادند.

خبرگزاری مهر: اخبار رسیده از صنعا پایتخت یمن حاکی از آن است که چند ساعت قبل از اعلام آتش بس مؤقتی پنج روزه، جنگنده های ارتش عربستان خانه شخصی «علی عبدالله صالح» رئیس جمهور سابق یمن را مورد هدف و حمله قرار دادند.

شاهدان عینی که از همسایگان منزل «علی عبدالله صالح» هستند، در این باره گفتند: جنگنده های ارتش سعودی دست کم سه موشک به طرف منزل «علی عبدالله صالح» پرتاب کردند.

گفتنی است صالح پس از قیام مردم یمن در فروردین ماه 1392 از کشور خارج شد. برخی منابع از عزیمت وی به ریاض به بهانه درمان خبر دادند.