اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور «چنار» در یک فیلم ایرانی قطعی شد


فیلم سینمایی «موج کوتاه ردیف 444» به کارگردانی علیرضا امینی پاییز امسال در جزیره قشم جلوی دوربین می رود.

خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی «موج کوتاه ردیف 444» به کارگردانی علیرضا امینی پاییز امسال در جزیره قشم جلوی دوربین می رود.

علیرضا امینی کارگردان فیلم سینمایی «موج کوتاه ردیف 444» گفت: با توجه به اینکه داستان این فیلم سینمایی در جنوب و در جزیره قشم اتفاق می افتد، تصمیم گرفتیم تا زمان فیلمبرداری را به پاییز موکول کنیم تا هوا کمی خنک‌تر شود.

وی ادامه داد: به زودی «تولگان هان سایشمان» بازیگر اصلی این فیلم سینمایی از ترکیه به ایران می‌آید تا برای حضور در «موج کوتاه ردیف 444» آماده شود البته سایشمان تنها بازیگر ترکیه ای در این فیلم است و دیگر بازیگران همه ایرانی هستند.

«موج کوتاه ردیف 444» پاییز جلوی دوربین می‌رود

کارگردان فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» بیان کرد: با تعدادی از بازیگران برای حضور در این فیلم سینمایی صحبت‌هایی شده است، اما با توجه به اینکه تاریخ فیلمبرداری به دلیل گرما جابه‌جا شده است هنوز قرارداد نهایی بسته نشده و به توافق نرسیده ایم.

امینی درباره اینکه حضور تولگان هان سایشمان در سینمای ایران هنوز مجوز ندارد، گفت: متاسفانه برخی از سینماگران شایعه‌پراکنی‌هایی می‌کنند که بیشتر آدم را متعجب می کند تا ناراحت. من از مدت ها قبل با این بازیگر ترکیه ای قرارداد بسته ام و هیچ مشکلی برای حضور او در سینمای ایران وجود ندارد. متاسفانه این اخبار را دوستانی بیان می کنند که خود تصمیم دارند از بازیگران خارجی در فیلم هایشان استفاده کنند، اما هنوز موفق به برقراری ارتباط با آنها نشده‌اند.


ویدیو مرتبط :
از حضور قطعی مسی در ال کلاسیکو تا تهدید نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور دی کاپریو در فیلم تازه ایستوود قطعی شد



 

 

حضور دی کاپریو در فیلم تازه ایستوود قطعی شد

 

لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مطرح سینما، قرار است به زودی در فیلمی به کارگردانی کلینت ایستوود کهنه کار،در نقش یکی از رؤسای معروف «اف. بی. ای.» به نام «جی. ادگار هوور» بازی کند.



گاردین نوشت: پیش از این چندین بازیگر دیگر ازجمله ارنست بورگناین در نقش این رئیس اف بی ای بازی کرده بودند.


فیلمنامه فیلم ایستوود را «داستین لنس بلک» نوشته است. لنس بلک برای نوشتن فیلمنامه «میلک» برنده جایزه اسکار شده است.


فیلمبرداری قرار است اواخر امسال آغاز شود. ایستوود درحال حاضر مشغول کارگردانی فیلمی به نام «زندگی پس از مرگ» با حضور مت دیمون و برایس دالاس هووارد است.



دی کاپریو هم که آخرین فیلمش «جزیره شاتر» به کارگردانی اسکورسی زی بود، بازی در فیلم جدید کریستوفر نولان به نام «آغاز» را به تازگی به پایان برده است.



دی کاپریو پیش از این در دو فیلم «اگر می‌توانی من را بگیر» (استیون اسپیلبرگ) و «هوانورد» (اسکور سی زی) در نقش آدم‌های معروف بازی کرده بود..../ خبرگزارى ايلنا