اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور پلیس‌ افتخاری در شعب اخذ رأی


مدیرکل پلیس افتخاری ناجا از حضور پلیس‌های افتخاری در روز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پلیس افتخاری ناجا از حضور پلیس‌های افتخاری در روز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا اکرمی درباره حضور پلیس‌های افتخاری در شعب اخذ رأی اظهار کرد: از ظرفیت پلیس‌های افتخاری در روز جمعه 7 اسفندماه برای تأمین امنیت انتخابات و انجام اقدامات فرهنگی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس‌های افتخاری در شعب اخذ رأی مستقر خواهند شد، گفت: از چندی قبل از کل استان‌ها خواستیم که نیروهای خود را ساماندهی کرده و از ظرفیت پلیس افتخاری در روز انتخابات استفاده کنند.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا درباره آمادگی این افراد نیز اظهار کرد: تمامی پلیس‌های افتخاری در استان‌های سراسر کشور تحت آموزش‌های لازم در این خصوص قرار گرفته و در شعب اخذ رأی نیز در کنار پرسنل کادر نیروی انتظامی حضور خواهند داشت و اینطور نیست که در شعب‌های اخذ رأی فقط از پلیس‌های افتخاری استفاده شود.

اکرمی با بیان اینکه پلیس افتخاری ظرفیت خوبی در نیروی انتظامی است، افزود: با اقدامات انجام شده از سوی ناجا انشاءالله انتخابات در فضای امن و پر شور و نشاط برگزار شده و مردم نیز با مشارکت بالا در انتخابات در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.


ویدیو مرتبط :
حمله خونبار طالبان به یکی از شعب اخذ رأی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی


در اطلاعیه شماره 23 ستاد انتخابات کشور آمده است: حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه مجاز است.

خبرگزاری ایسنا: در اطلاعیه شماره 23 ستاد انتخابات کشور آمده است: حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه مجاز است.

متن اطلاعیه شماره 23 ستاد انتخابات کشور به شرح ذیل می باشد.

براساس ماده 55 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره الحاقی ماده 63 آیین نامه اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حضور نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه مجاز است و این افراد می توانند تا پایان زمان اخذ رأی و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه در محل شعبه حضور داشته باشند.

همچنین اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی و نمایندگان فرماندار ترتیبی اتخاذ نمایند تا این نمایندگان درمحل مناسبی استقرار یابند. نمایندگان محترم نامزدهای انتخاباتی نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأتهای اجرایی یا نظارت شهرستان یا بخش کتباً گزارش نمایند.