اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور همسر پیمان ابدی در یک فیلم


«یک استکان چای تلخ» به کارگردانی حمید کوهپایی ساخته شد.

بانی فیلم: فیلم «یک استکان چای تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید کوهپایی ساخته شد. در این فیلم ویدیویی کاظم مهبوتیان و ساناز نوروززاده ایفای نقشهای اصلی را برعهده دارند. ساناز نوروززاده همسر زنده یاد پیمان ابدی بدلکار حرفه ای سینما و تلویزیون ایران است.

پس از فروکش کردن حاشیههای مربوط به درگذشت تلخ پیمان ابدی، همسر او که پیش از این تجربه طراحی صحنههای اکشن را در کارنامهاش داشت، تصمیم گرفته تواناییاش را در مقام بازیگر هم بیازماید. عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حمید کوهپایی، مدیر تصویربرداری: شهریار ارجمندی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، دستیار اول کارگردان: امیر حسین کوهپایی.


ویدیو مرتبط :
فیلم منتشر نشده از لحظه مرگ پیمان ابدی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر "پیمان ابدی" بازیگر شد +عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,همسر پیمان ابدی

اخبار فرهنگی و هنری - همسر "پیمان ابدی" بازیگر شد +عکس

فیلم «یک استکان چای تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید کوهپایی ساخته شد. بنا بر این گزارش، در این فیلم سینمایی کاظم مهبوتیان و ساناز نوروز زاده ایفای نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

ساناز نوروز زاده همسر زنده یاد پیمان ابدی بدلکار حرفه‌ای سینما و تلویزیون ایران است. پس از فروکش کردن حاشیه‌های مربوط به درگذشت تلخ پیمان ابدی، همسر او که پیش از این تجربه طراحی صحنه‌های اکشن را در کارنامه‌اش داشت، تصمیم گرفته توانایی‌اش را در مقام بازیگر هم بیازماید.عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حمید کوهپایی، مدیر فیلمبرداری: شهریار ارجمندی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، دستیار اول کارگردان: امیر حسین کوهپایی.

اخبار فرهنگی و هنری - فارس