اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور نوبخت در نشست فراکسیون‌ اصولگرایان‌رهروان‌



اخبار,اخبارسیاسی, نوبخت


 اخبار سیاسی - حضور نوبخت در نشست فراکسیون‌اصولگرایان‌رهروان‌

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، با اشاره به حضور نوبخت در نشست هفته آینده این فراکسیون‌، گفت: در این نشست نحوه اختصاص اعتبارات ماده 180 قانون بودجه 93 بررسی می شود.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خانه ملت، از احتمال حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در نشست هفته آینده شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس خبر داد و گفت: این موضوع در نشست این هفته هیأت رئیسه فراکسیون بررسی ومشخص می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس با حضور نوبخت موضوع ماده 180 قانون بودجه سال 1393 و نحوه اختصاص اعتبارات این ردیف بررسی و رسیدگی می شود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، در تشریح ماده 180 قانون بودجه سال 1393، افزود: درقانون بودجه سال جاری و در تبصره 22 قانون شاخص‌های مربوط به توزیع این بودجه تعیین شده است که بر اساسآناین بودجه باید با هماهنگی نمایندگان مجلس توزیع شود.
 اخبار سیاسی - خانه ملت

 


ویدیو مرتبط :
دفاعیات نادر فریدونی در نشست فراکسیون فرهنگیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور نوبخت در نشست غیرعلنی فردای مجلس



اخبار,اخبارسیاسی, نوبخت


اخبارسیاسی  - حضور نوبخت در نشست غیرعلنی فردای مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به حضور نوبخت در نشست غیرعلنی فردای مجلس، گفت: در این نشست معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خصوص مسائل بودجه توضیحات بیشتری را به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

حسین سبحانی نیا در گفت وگو با خانه ملت، درتشریح جلسه امروز دوشنبه ( 17 آذر) هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: دراین جلسه امیدوار رضایی معاون  قوانین مجلس گزارشی را ازاقدامات انجام شده در حوزه تنقیح قوانین به اعضای هیأت رئیسه ارائه کرد، البته  وی پیشنهاداتی را درخصوص چگونه تحقق اهداف معاونت در تنقیح قوانین به صورت بخشی یا موردی، مطرح کرد.

نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد که قانونی در زمینه تنقیح قوانین در قالب طرح  و از طریق هیأت رئیسه مجلس ارائه شود، همچنین در این جلسه راهکارهایی نیز مطرح شد تا بخش تنقیح امور مربوطه را عملیاتی کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور محمدباقر نوبخت در جلسه غیر علنی فردا مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خصوص مسائل بودجه توضیحات بیشتری را به نمایندگان ارائه خواهد کرد.


اخبار سیاسی  - خانه ملت