اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور مردی با لباس عجیب در مکه +عکس


سخنگوی پلیس مکه مکرمه از دستگیری یک فرد 40 ساله دارای لباس سنتی عجیب که نمازگراران و زوار را متعجب ساخته بود، خبر داد.

تابناک: "ناظم جهان" بازیگر سریال "وادی گرگها" که برای ادای مناسک به مکه مکرمه آمده است و با لباسی سنتی در حرم حضور پیدا کرد، به دست ماموران امنیتی بازداشت شد.

ایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "مکه آنلاین  نوشت: شماری از مردم از او عکس می گرفتند که این اقدام باعث شلوغی و کندی حرکت شده بود. ناظم جهان پس از بازداشت به سرعت آزاد شد.

پوشش عجیب این مرد باعث شده عده ای از فعالان اجتماعی در فیسبوک ناظم جهان را از "امرای داعش" معرفی کنند، عده ای وی را شبیه به بن لادن دانسته و برخی او را مسیحی و برخی فردی طایفه گرا بنامند.

اما ناظم گفت که 3 بار به مکه آمده و در این سفر لباسهایی را آورده تا بتواند با مردم این کشور و زوار مکه مکرمه در ماه مبارک رمضان عکس یادگاری بگیرد.

حضور مردی با لباس عجیب در مکه

حضور مردی با لباس عجیب در مکه

حضور مردی با لباس عجیب در مکه


همچنین وی لباسهای مخصوص کودکان را آورده تا در ازای دریافت مقدار پول برای دوستداران میراث فرهنگی آن را بپوشد.
 
امسال این رفتار ناظم با سالهای گذشته متفاوت بود چون رسانه هایی مانند تویتر و فیسبوک به سرعت فیلم و عکس هایی از او منتشر کرده و وی را به تندروی و حزب گرایی متهم کردند.

روز اول پلیس حرم از وی خواست به منظور رفع آزردگی نمازگزاران و زوار، لباسی معمولی به تن کند؛ اما او در روزهای بعد به پوشیدن لباس های غیر معمول ادامه داد و محافظان حرم به منظور حفظ معنویت مکان، آزرده نشدن زوار و عدم توقف سیر حرکت در حرم این فرد را به نیروهای امنیتی تحویل دادند.

ناظم جهان گفت که فعالیت اصلی اش، بازی در فیلمهای تاریخی است.
 
وی در بسیاری از فیلمها و سریالها بازی کرده که مهمترین آن سریال وادی گرگها و فیلم دادگاه خانواده است.

ناظم جهان در استانبول با پوشیدن لباس سنتی عثمانی و همچنین در سفر به کشورهای اروپایی و مصر در ازای گرفتن پول با گردشگرها عکس یادگاری می گیرد.


ویدیو مرتبط :
فاش شدن راز مردی با لباس عجیب در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/لباس عجیب خانم وزیر درسفر تهران



عکس/لباس عجیب خانم وزیر درسفر تهران

قدس آنلاین

   خانم وزیر,لباش عجیب خانم وزیر,اخبار,اخبار سیاسی