اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور قطعی سحر قریشی در "رالی ایرانی"


«رالی ایرانی» یک فیلم ـ مسابقه است که برای اولین بار در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود.

خبرآنلاین: سحر قریشی بازیگر تلویزیون و سینما برای حضور در مسابقه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان قرارداد بست.

«رالی ایرانی» یک فیلم ـ مسابقه  است که برای اولین بار در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود.
 
آرش معیریان برای کارگردانی این کار یک فیلمنامه دقیق دارد که بازیگران تنها از 50 درصد آن مطلع می‌شوند و بنابراین دائما در شرایط ‌پیش‌بینی نشده قرار می‌گیرند که باید در آن به تصمیم برسند و فی‌البداهه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه بزرگ تولید و کارگردانی از هفته‌ها پیش از شروع رالی، همه شرایط را آماده می‌کنند و جای دوربین‌ها را پیدا می‌کنند و با در نظر گرفتن همه احتمالات و تصمیمات غیر مترقبه بازیگران، صحنه را آماده می‌کنند.

 


همچنین تعدد لوکیشن در این فیلم-مسابقه زیاد است به نحوی که تنها یک لوکیشن داخلی وجود دارد و باقی لوکیشن‌ها از تهران شروع می‌شود و  تصویربرداری تا جاده‌ها، ترمینال، راه‌آهن و در نهایت شمال کشور ادامه پیدا می‌کند.
 
ویژگی‌ مسابقه «رالی ایرانی» این است که همزمان توسط 10 دوربین تصویربرداری می‌شود و یک دوربین اصلی همه‌ گروه‌ها را رصد می‌کند. بازیگران از وسائل مختلف از جمله هواپیماهای فوق سبک، قطار و قایق استفاده می‌کنند و مجبور می‌شوند غواصی و یا اسب سواری کنند.

مجری مسابقه که یک بازیگر سینماست با تکنیک و ابزار خاص ارتباطی موقعیت همه بازیگران را در مسیر طولانی می‌بیند.

 
بازیگرانی که برای مسابقه «رالی ایرانی» انتخاب می‌شوند باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند همچون جوان و خلاق بودن؛ البته برخی شخصیت‌های سوپراستار نیز در این مسابقه حضور دارند.

 همچنین این بازیگران باید توانایی انجام مراحل سخت را داشته باشند و برابری بین زن و مرد به لحاظ جسمی نیز برای انجام این مسابقه اهمیت دارد.

 
در مرحله پیش تولید تاکنون با 74 بازیگر صحبت شده است و قرارداد 10 بازیگر بسته شده است.

یکی از این بازیگران سحر قریشی است که قرارداد او دوشنبه ششم شهریور بسته شد. اسامی دیگر بازیگر نیز به زودی اعلام می‌شود.

 
«رالی ایرانی» شهریور‌ماه برای نمایش خانگی کلید می‌خورد. در این فیلم ـ مسابقه ، سه گروه بازیگران انتخاب می‌شوند و مسابقه را در سه شبانه‌روز به اتمام می‌رسانند.  


ویدیو مرتبط :
تولد طارمی با حضور سحر قریشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه‌ترین اثر نیکی کریمی با حضور محمدرضا فروتن، لیلا زارع و سحر قریشی نقد و بررسی شد (+تصاویر)



اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

نیکی کریمی: در «شیفت شب» شخصیت یک زن ایرانی حقیقی به نمایش گذاشته شده است

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «شیفت شب» با حضور نیکی کریمی کارگردان، محمدرضافروتن، لیلازارع، امیرحسین آرمان و سایر عوامل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آغاز این نشست نیکی کریمی، تهیه کننده و کارگردان این فیلم در مورد نحوه ساخته شدن فیلم توضیحاتی ارائه کرد. کریمی گفت: «از آبان ماه سال پیش دنبال سوژه‌ای برای فیلم سازی می‌گشتم تا با طرح «شیفت شب» که متعلق به آقای آیدن است مواجه شدم و فیلمنامه را همراه علی اصغری نوشتم و کار ساخت را در 45 جلسه پیش بردیم.»

کریمی در ادامه در پاسخ به پرسش گل درشت بودن بخشی از شخصیت‌ها گفت: «من در این فیلم تنها در یک صحنه با دیالوگ‌ها حرف خود را زدم و مقصودم از فیلم را عنوان کردم. این حرف اصلی و دغدغه من از ساختن این فیلم بود. در اتفاقات اقتصادی سال‌های پیش بسیاری ناگهان همه چیزشان را از دست دادند و بسیاری دیگر ثروتشان را چندین برابر کردند، من تمرکز اصلی فیلمم را به تاثیر کانون خانواده از این حوادث اقتصادی و اجتماعی گذاشتم.»

در ادامه صحبت‌هایی در مورد نقش لیلا زارع در فیلم شد نیکی کریمی در مورد این نقش و بازی آن گفت: «من از تمام بازی‌های این فیلم راضی‌ام و از بازیگران تشکر می‌کنم تمام بازی‌های این فیلم و از جمله نقش ناهید زیرپوستی بود و بازی‌ها اغراق شده و گل درشت نبودند. شخصیت ناهید در روند فیلم از یک زن بی خیال به زندگی که سریال ماهواره می بیند به یک زن مسئول و تلاش‌گر برای زندگی‌اش تغییر می‌کند. فیلم من در جشنواره امسال براساس فیلم‌هایی که تاکنون دیده‌ام تنها فیلمی است که در برخورد با زن محترم است. من در سایر فیلم ها این احترام را ندیدم . ناهید در این فیلم زنی ایستاده و نمادی از یک زن ایرانی است. »

لیلا زارع نیز حضور خود در این فیلم را بسیار خوب معرفی کرد و گفت: «در فیلم سعی کردم به کمک فیلمنامه به درون شخصیت وارد شوم.»

علی اصغری نویسنده این فیلم نیز تجربه خود در این کار را بسیار مفید دانست و گفت: «خانم کریمی برای این کار بسیار سخت گیر بودند و من اعتقاد دارم که فیلم ساخته شده نه تنها به فیلم نامه پای بند بوده است بلکه یک سر و گردن قصه را بالا برده است.»

در ادامه نشست امیرحسین آرمان و محمدرضا فروتن نیز صحبت هایی در مورد نقششان داشتند محمد رضا فروتن گفت :" تجربه بازی در کار خانم کریمی تجربة بسیار خوبی بود و من امیدوارم مشکلات اقتصادی جامعه که ارتباط مستقیم با احساس رضایت و شادی فردی دارد برطرف شود و ما به امنیت اقتصادی در کشور برسیم."

در ادامه این نشست محمدرضا فروتن به شوخی گفت : «از بس در فیلم ها زن ها را زده ام خسته شدم!»

در پایان نیکی کریمی سال جاری را سال موفقی برای خود هم در بازی و هم در فیلم سازی دانست و گفت: «از خدا برای اتفاقات خوب امسال ممنونم و باید بگویم تیم خوب کاری ام در این فیلم که برای من شرایط آرامی را ایجاد کردند از مهم ترین علت های این رضایت هستند.»

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 

اخبار,فیلم سینمایی «شیفت شب»

 
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین