اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور علی کریمی در نیمکت تراکتور؟!


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید این تیم برای قهرمانی بسته شده و قاعدتا به کمتر از قهرمانی در لیگ قانع نمی‌شود. او همچنین با اشاره به نارضایتی هیات مدیره و هواداران از نتایج تراکتورسازی می‌گوید " به هیات مدیره قول داده‌ایم در تمام مسابقات بعدی پیروز شویم".

خبرگزاری مهر: در حالی که اخبار مربوط به تغییر در کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی در روزهای گذشته در رسانه‌ها مطرح شد و مجید جلالی و حمید زینی زاده سرمربی و مدیرعامل باشگاه به آن واکنش نشان داده و آن را تکذیب کردند، با این حال به نظر می‌رسد بحث تغییر سرمربی در تراکتورسازی همچنان در باشگاه در جریان است. به گونه‌ای که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در صحبت‌هایش به صورت ضمنی برای جلالی اولتیماتوم تعیین می‌کند و البته فشارها برای تغییر کادر فنی را متوجه هواداران و اعضای هیات مدیره می‌داند.

زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر کادر فنی تراکتورسازی بعد از بازی با مس کرمان اظهار داشت: معمولا در تیم‌هایی که نتیجه نمی‌گیرند، شایعات زیادی هست. در حالی که در تیم تراکتورسازی همه چیز مطابق قبل سر جایش قرار دارد و من و مجید جلالی به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: البته بنده به عنوان مدیرعامل و همچنین اعضای هیات مدیره و هواداران از نتایج تیم راضی نیستیم. تیمی که مدعی قهرمانی است باید به همه مسابقات به چشم فینال نگاه کند و هر چه در توان دارد در مسابقات به کار بگیرد.



مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر کادر فنی در صورت شکست برابر نفت مسجد سلیمان در جام حذفی و در ادامه مسابقات لیگ، تاکید کرد: قطعا همه چیز دست من نیست. ما تابع اعضای هیات مدیره و هواداران هستیم. تیم تراکتورسازی برای قهرمانی هزینه کرده است و به کمتر از قهرمانی هم راضی نمی‌شویم.

زینی زاده افزود: شرایط تغییر کادر فنی را هیات مدیره تعیین می‌کند ولی هم من و هم جلالی قول داده‌ایم که در تمام مسابقات بعدی پیروز باشیم.

یکی از دلایلی که گمانه‌زنی‌ها را برای تغییر سرمربی تراکتورسازی بیش از پیش قوت بخشید، انتخاب رئیس کانون هواداران تراکتورسازی به عنوان جانشین مدیر تیم (حسن آذرنیا) بود؛ در حالی که گفته می‌شود آذرنیا خودش را برای پُست سرمربیگری آماده می‌کند. مدیرعامل باشگاه تراکتور در این خصوص هم به خبرنگار مهر گفت: اینها همه گمانه زنی است. از خیلی وقت پیش به خاطر مشغله‌های زیادی آذرنیا، قصد داشتیم برایش جانشین تعیین کنیم تا در مواقعی که آذرنیا غیبت دارد، به تیم ما کمک کند.

زینی زاده در پایان مذاکره با علی کریمی و بازیکنان دیگر تراکتورسازی برای حضور در کادر فنی را تکذیب کرد و افزود: شاید اگر نتایج ما خوب باشد و فصل آینده هم به عنوان مدیرعامل ابقا شدیم، از علی کریمی و چند بازیکن بزرگ دیگر در کادر فنی استفاده کنیم ولی الان چنین چیزی رخ نداده است. من با کریمی مدام صحبت می‌کنم ولی اصلا با او درباره مربیگری مذاکره‌ای نکردم.


ویدیو مرتبط :
غیرتی شدن علی کریمی برای تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور علی کریمی بر روی نیمکت پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - حضور علی کریمی بر روی نیمکت پرسپولیس

حمید درخشان کمترین نقش را در حضور علی کریمی در تمرینات این تیم داشت! همان طور که حسین عبدی و علیرضا امامی‌فر در کادر فنی پرسپولیس مشغول به کار شدند، در حالی که درخشان قصد داشت با مربیان دیگری کار کند. قضیه بازگشت محمود خوردبین به نیمکت پرسپولیس نیز به همین شکل بود.

به گزارش فیفا دی این روزها همچنان اتفاقاتی در پرسپولیس رخ می‌دهد که درخشان چندان در جریان آن قرار نمی‌گیرد! البته اینکه در پرسپولیس فعلی تصمیم‌گیرنده چه کسی است، مشخص نیست و این قضیه بیشتر شبیه یک معما است…

* کریمی دعوت منتقمی را پذیرفت
حمید درخشان هنوز حکم سرمربیگری پرسپولیس را نگرفته بود که خواهان بازگشت علی کریمی به این تیم شد. خیلی‌ها این تصور را کردند که درخشان با این ترفند قصد دارد فشار را از روی دوش خود برداشته و ذهنیت هواداران را از دایی به سمت کریمی ببرد.

جادوگر خیلی زود متوجه این قضیه شد و چند ساعت بعد از مصاحبه درخشان اعلام کرد تمایلی برای بازگشت به فوتبال ندارد و از این مربی نیز تشکر کرد. کریمی حتی در تمرینات سرخپوشان هم حاضر نشد تا درخشان مجبور شود به تنهایی جو سنگین سکوها را تحمل کند.


روز دوشنبه اما کریمی در مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر شد و نه‌تنها بازیکنان بلکه مربیان را هم با این کارش غافلگیر کرد. اینکه کریمی چرا با تأخیر به تمرین پرسپولیس آمد، دلیل دارد.


جادوگر رابطه خیلی گرم و دوستانه‌ای با بهروز منتقمی دارد و در ابتدای فصل نیز سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس خیلی تلاش کرد تا دایی را راضی به بازگشت کریمی کند اما موفق نشد.


دایی خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، از کادر فنی پرسپولیس کنار رفت و بعد از روی کار آمدن منتقمی، شرایط برای بازگشت کریمی به جمع سرخپوشان فراهم شد.

* کریمی حتماً با منتقمی کار می‌کند
بازگشت کریمی به تمرینات پرسپولیس مقطعی نخواهد بود. او دعوت منتقمی برای حضور در تمرین را پذیرفت و قرار است با او کار کند.آن طور که از شواهد امر پیداست گویا کریمی واقعا میلی به بازگشت ندارد و اصرار همه در بازگرداندن او بی فایده است. کریمی البته مدعی است که می خواهد به پرسپولیس کمک کند و این حضور در تمرینات هم به نوعی بخشی از همین کمک هاست تا بازیکنان انگیزه بیشتری برای تمرین داشته باشند.

با توجه به اینکه کریمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، بعید است تصمیم به بازگشت به میادین بگیرد، از این رو احتمال مربیگری او در پرسپولیس خیلی بیشتر است.


علی کریمی که چند صباحی است خود را با کلاس های مربیگری و آموزش های از این دست سرگرم کرده، می خواهد به عنوان یکی از اعضای کارد فنی سرخپوشان در کنار بازیکنان این تیم باشد.

یک منبع مطلع در این باره گفت:
احتمال اینکه کریمی به عنوان دستیار در پرسپولیس فعال شود خیلی زیاد است. او علاقه زیادی به مربیگری دارد و اصلا بعید نیست در روزهای آتی بپذیرد روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.


فعلاً کریمی را در تمرینات پرسپولیس خواهیم دید اما در نیم‌ فصل دوم شرایط متفاوت خواهد بود و شاید او در نقش مربی روی نیمکت سرخپوشان بنشیند. حالا چه درخشان خوشش بیاید چه نه! شاید هم اصلاً آن موقع او جایش را به مربی دیگری داده باشد!
اخبار ورزشی - تدبیر