اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور شهاب حسینی در «لابی‌» قطعی شد


بهترین بازیگر مرد شصت و نهمین فستیوال کن امسالِ خود را با «لابی» آغاز کرد. شهاب حسینی با نقش‌آفرینی در جدیدترین فیلم محمد پرویزی ضمن بازیگری در یکی از نقش‌های اصلی این اثر، در کنار کارگردان در چینش بازیگران این اثر نقش بسزایی دارد .

خبرگزاری صبا: بهترین بازیگر مرد شصت و نهمین فستیوال کن امسالِ خود را با «لابی» آغاز کرد. شهاب حسینی با نقش‌آفرینی در جدیدترین فیلم محمد پرویزی ضمن بازیگری در یکی از نقش‌های اصلی این اثر، در کنار کارگردان در چینش بازیگران این اثر نقش بسزایی دارد .

از دیگر خبرهای قابل تامل دراین فیلم ،حضور «مهسا همتی» یکی از روزنامه نگاران و مشاوران رسانه‌ای سال‌های اخیر سینما در جایگاه یکی از بازیگران این اثر سینمایی است.

حضور شهاب حسینی در «لابی‌» قطعی شد

شهاب حسینی بازیگر صاحب نام سینمای ایران که به تازگی بخاطر نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «فروشنده‌« به کارگردانی اصغر فرهادی موفق به دریافت جایزه نخل طلای بهترین بازیگر مرد در شصت و نهمین فستیوال کن شده است در «لابی» محمد پرویزی در کنار آرمان درویش و هستی مهدوی که با آنها تجربه نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «چهارشنبه‌» را داشته بار دیگر همبازی خواهد بود.

گفتنی است، مهسا همتی دیگر بازیگر این اثر که جزو اهالی مطبوعات به حساب می‌آید، در سالهای اخیر مشاور رسانه‌ای شهاب حسینی نیز بوده است .

از پیمان معادی به عنوان دیگر بازیگر این اثر نام برده می‌شود که وی تلویحا جواب مثبت به بازی در «لابی‌« داده است ولی هنوز حضور وی در این فیلم قطعی نشده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که انتخاب بازیگران «لابی ‌» به شهاب حسینی سپرده شده است که اگر این مسئله صحت داشته باشد در نوع خود قابل توجه است و بیشتر ذهن‌ها را به این سمت می‌برد که دریافت نخل طلای کن به این بازیگر موجب شده است که حالا خیلی از فیلمسازان فضای بیشتری به وی برای ساخت آثار خود دهند.

محمد پرویزی پیش از این فیلم سینمایی «سمفونی تولد» را ساخته بود و حالا پیش‌تولید جدیدترین فیلم خود را آغاز کرده است و برای شروع پروسه تولید، منتظر صدور پروانه ساخت برای این سناریو است. در مجموع خیلی از منتقدان و علاقه‌مندان به سینما مشتاق هستند که بعد از دریافت جایزه نخل طلای شهاب حسینی به تماشا دیگر آثار وی بنشینند


ویدیو مرتبط :
حضور شهاب حسینی در تلوزیون سال ها پیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان "پنج ستاره" با حضور شهاب حسینی/"تن گرم زمین" فیلم می‌شود + عکس



دو روز از فیلمبرداری فیلم "پنج ستاره" باقی مانده است و طی هفته آینده صحنه‌ها با حضور شهاب حسینی و بهنوش بختیاری گرفته می‌شود.

فیلم پنج ستاره,بازیگران فیلم پنج ستاره

به گزارش سینما خبر دو روز از فیلمبرداری فیلم "پنج ستاره" باقی مانده است و طی هفته آینده صحنه‌ها با حضور شهاب حسینی و بهنوش بختیاری گرفته می‌شود.

سماواتی تهیه کننده این فیلم قصد دارد ساخت فیلمی با عنوان "تن گرم زمین" را به کارگردانی ناصر ضمیری آغاز کند که این فیلم در ژانر اجتماعی است.

 فیلم پنج ستاره,بازیگران فیلم پنج ستاره

 بنابر این گزارش؛ فیلم "دربند" به کارگردانی پرویز شهبازی به تهیه‌کنندگی امیر سمواتی با بازی پگاه آهنگرانی، نازنین بیات، بهرنگ علوی، احمد مهران‌فر و... عیدفطر اکران عمومی می‌شود.

شهاب حسینی، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، شیرین بینا، امید روحانی، بهناز جعفری، سحر قریشی از بازیگران این فیلم هستند. "پنج ستاره" اولین فیلم بلند سینمایی افشارزاده بازیگر سینمای ایران است.

این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده امیر سمواتی است و کامبوزیا پرتوی نیز مشاور کارگردان پروژه است. فیلمنامه "پنج ستاره" توسط علی اکبر قاضی‌نظام به نگارش درآمده است.

منبع:cinemakhabar.ir