اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور سیدحسن نصرالله در ایران؟



اخبار,اخبارسیاست خارجی,دبیرکل حزب‌الله


 اخبار سیاست خارجی - حضور سیدحسن نصرالله در ایران؟

«ابنا» به نقل از فرزند یکی از اعضای حزب‌الله لبنان که خواست نامش فاش نشود، مدعی شد که سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، چند روزی است که به ایران سفر کرده است.

به گزارش «تیک»، این شخص در گفت‌وگو با «ابنا» گفته است: نصرالله روز یکشنبه 16 شهریور به حرم امام هشتم مشرف شد و ضریح مطهر این امام همام را زیارت کرد.

این منبع آگاه از احتمال بازگشت دبیرکل حزب‌الله به لبنان در ساعت‎های آتی خبر داد.

با این تفاسیر احتمال آن می‎رود که وی در اجلاس «علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین» که فردا از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار می‎شود، حضور یابد.


 اخبا ر سیاست خارجی - تیک


ویدیو مرتبط :
حضور غیرمنتظره سیدحسن نصرالله درجمع عزاداران حسینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیدحسن نصرالله: پهپاد به پرواز درآمده بر فراز فلسطین ساخت ایران و متعلق به حزب الله است



سیدحسن نصرالله: پهپاد به پرواز درآمده بر فراز فلسطین ساخت ایران و متعلق به حزب الله است

سیدحسن نصراللهˈ دبیرکل حزب الله لبنان از عملیات تاریخی مقاومت اسلامی لبنان پرده برداشت و گفت: هواپیمای بدون سرنشین(پهپاد) که اخیرا بر فراز فلسطین به پرواز درآمد، ساخت ایران و مونتاژ متخصصان حزب الله بوده و این سخن که این هواپیما روسی بوده، صحیح نیست.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش ایرنا، دبیرکل حزب الله لبنان پنجشنبه شب در سخنانی که به شکل مستقیم از شبکه خبری ˈالمنارˈ این کشور در حال پخش است، گفت: هواپیمای بدون سرنشین که اخیرا در عملیاتی بی سابقه و تاریخی تا عمق قلب دشمن به پرواز درآمده و در شرق فلسطین اشغالی توسط نیروی هوایی اسراییل سرنگون شد، متعلق به حزب الله بوده است.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: این هواپیما از غرب لبنان وارد دریای مدیترانه شده و پس از طی صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین، وارد این کشور شد و با گذشتن از مواضع بسیار مهم، در نزدیکی منطقه ˈدیموناˈ (منطقه هسته ای و استراتژیک رژیم صهیونیستی) سرنگون شد.

وی با اشاره به اینکه ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به شکل رسمی حزب الله را مسئول این عملیات دانست، گفت: گویی نتانیاهو می دانست که امشب می خواهیم در این خصوص صحبت کرده و مسئولیت این امر را به شکل رسمی به عهده بگیریم./ایرنا